Hop til indhold

Westie avlshan søges


Gæst Hausgaard
 Share

Recommended Posts

Gæst Hausgaard

Vores Westie tæve med stambog i DRU søger en smuk hanhund til parring i starten af 2012.

 

Hilsen Christina

Redigeret af Hausgaard
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Hej Christina

 

Ja. Vi har nemlig en han westie med stamtavle fra DRU. Super skøn og med et fantastisk sind. Vi har ikke prøvet dette før, så lad mig vide, hvad du går efter ;o)

 

Mvh. Charlotte (Stoffers "mor")

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Hausgaard

Hej og undskyld det meget sene svar. Jeg er lige flyttet og har været uden net indtil nu.

 

Jeg er selv nybegynder i DRU og kender faktisk ikke deres regler,men det må vi kunne finde ud af. Jeg tager kontakt til dem inden længe. Udover min westie har jeg en labrador med stamtavle i DKK - og jeg forestiller mig det er noget helt andet og lidt mere "sippet" end DRU. Min lab havde hvalpe i efteråret 2011, så selve arbejdet med de små "er ingen sag" :)

 

Må jeg se et billede af herren? :)

 

Og hvor bor du forresten?

 

Hilsen Christina

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Christina,

 

Vi er også nybegyndere - både indenfor DRU og DKK, men som du skriver - det kan vi jo finde ud af;-). Naturligvis må du se billeder af herren IMG_0030.jpg.

 

Vi og Stoffer (som han hedder), bor i Egedal Kommune.

 

Hilsen Charlotte

IMG_4426.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Gæst merrild10

Hej Charlotte,

 

Stoffer ser godt nok skøn ud, vi går også og overvejer, at få hvalpe med vores Mille pige. Vi har aldrig prøvet det før. Hun er nu 2 år og en fantastisk sød hund med et mildt sind. Hun har lige været i løbe tid så hun vil nok komme i løbetid engang i oktober. Kunne det være en mulighed med jeres Stoffer?

 

Vi bor i Lyngby.