Hop til indhold

Recommended Posts

Men så skal man stå og hælde 3-4 stykker i af gangen... Det bliver dælme en langvarig fodring og aktivering af både ejer og hund:mrgreen:

Aj det gad jeg ikke.. Men okay, jeg har heller ikke en hund, der sluger sin mad:genert:

Hvis min hund synes det var sjovt, og det ku være gavnlig aktivering så gad jeg godt og tror sagtens der kan ligge 10 foderpiller i den. Mine hunde sluger heller ikke rigtig sin mad, men de elsker at få deres mad på lidt sjove og anderledes måder..

Link til indlæg
Del på andre sites

En Bustercube synes jeg må være mindst lige så god - eller et godt gammeldags fodersøg :-D

Hurtigæderne kan med fordel gives nogle store sten i foderskålen, så de laver deres egen labyrint. Ja, jeg er sikkert kedelig, men jeg vil hellere se om jeg kan finde ud af at give hunden en opgave, gratis, tilsvarende den vi kan købe :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

En Bustercube synes jeg må være mindst lige så god - eller et godt gammeldags fodersøg :-D

Hurtigæderne kan med fordel gives nogle store sten i foderskålen, så de laver deres egen labyrint. Ja, jeg er sikkert kedelig, men jeg vil hellere se om jeg kan finde ud af at give hunden en opgave, gratis, tilsvarende den vi kan købe :-D

Det ganske rigtigt :5up:

Men alt nyt er spændende for et shoppegen som mit :oops::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites