Linda Skrevet September 21, 2011 Rapporter Share Skrevet September 21, 2011 Se her BUSTER DogMaze synes da den er lidt skæg og godt fundet på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Se her BUSTER DogMaze synes da den er lidt skæg og godt fundet på Stakkels hunde, de må da bli' helt rundtossede!!! Nej, det ser da meget smart ud, måske en idé til min lille hurtigspiser..? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret September 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Stakkels hunde, de må da bli' helt rundtossede!!! Nej, det ser da meget smart ud, måske en idé til min lille hurtigspiser..? :hmm: hehe rundtosset = sløvende effekt hehe :slem: Ja synes sku de lidt smarte overvejer også sådan en skål men kun en så må de skiftes hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Men så skal man stå og hælde 3-4 stykker i af gangen... Det bliver dælme en langvarig fodring og aktivering af både ejer og hund:mrgreen: Aj det gad jeg ikke.. Men okay, jeg har heller ikke en hund, der sluger sin mad:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret September 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Men så skal man stå og hælde 3-4 stykker i af gangen... Det bliver dælme en langvarig fodring og aktivering af både ejer og hund:mrgreen: Aj det gad jeg ikke.. Men okay, jeg har heller ikke en hund, der sluger sin mad:genert: Hvis min hund synes det var sjovt, og det ku være gavnlig aktivering så gad jeg godt og tror sagtens der kan ligge 10 foderpiller i den. Mine hunde sluger heller ikke rigtig sin mad, men de elsker at få deres mad på lidt sjove og anderledes måder.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 En Bustercube synes jeg må være mindst lige så god - eller et godt gammeldags fodersøg Hurtigæderne kan med fordel gives nogle store sten i foderskålen, så de laver deres egen labyrint. Ja, jeg er sikkert kedelig, men jeg vil hellere se om jeg kan finde ud af at give hunden en opgave, gratis, tilsvarende den vi kan købe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret September 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 En Bustercube synes jeg må være mindst lige så god - eller et godt gammeldags fodersøg Hurtigæderne kan med fordel gives nogle store sten i foderskålen, så de laver deres egen labyrint. Ja, jeg er sikkert kedelig, men jeg vil hellere se om jeg kan finde ud af at give hunden en opgave, gratis, tilsvarende den vi kan købe Det ganske rigtigt :5up: Men alt nyt er spændende for et shoppegen som mit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Det ganske rigtigt :5up: Men alt nyt er spændende for et shoppegen som mit Samme her, jeg er bare nødt til at være kedeligt fornuftig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts