Gæst spitZ Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 Endelig skete det, at jeg huskede kameraet samtidig med at solen skinnede mens vi gik tur Så I slipper ikke for at se lidt Puma: Her kan man se det faktisk er en rigtig Puma jeg har (eller måske en korthåret, brun bordercollie?) Fantastisk at mit lille skod-kamera har kunne fange hans tunge Det nyeste outfit Næsten nøgen! Han bliver så lykkelig når han får sin sele af "SIT" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret September 22, 2011 Rapporter Share Besvaret September 22, 2011 Super gode solskins billeder Og hvor er det dog en stor tunge han har! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 23, 2011 Rapporter Share Besvaret September 23, 2011 Hvor er han bare sød og smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret September 23, 2011 Rapporter Share Besvaret September 23, 2011 Hvor er han bare sød Jeg er helt vild med hans smukke farve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts