Gæst RasmusRasmus Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Her er som lovet lidt billeder af min egen lille perle Rasmus er 4½ år og helt igennem fantastisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst flikflak Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 :hjerte: Hvor ser han bare kær ud :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tinka Besvaret September 26, 2011 Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Fine Rallo ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 26, 2011 Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Hvor er han pragtfuld :hjerte: jeg har også selv en skøn jack russel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 26, 2011 Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Hvor ser han smuk ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RasmusRasmus Besvaret September 27, 2011 Rapporter Share Besvaret September 27, 2011 Tak alle sammen, vi er helt utrolig glade for ham "Hundens Ven" har du lagt billeder ind af jeres? Altid sjovt at se nogen af samme race Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 27, 2011 Rapporter Share Besvaret September 27, 2011 var der ikke en sang eller et band der engang hed rasmusrasmus? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RasmusRasmus Besvaret September 27, 2011 Rapporter Share Besvaret September 27, 2011 var der ikke en sang eller et band der engang hed rasmusrasmus? :hmm: Der er et band der hedder The Rasmus, måske er det det du tænker på? :hmm: Mit brugernavn kommer af, at jeg ikke anede hvad jeg skulle hedde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 27, 2011 Rapporter Share Besvaret September 27, 2011 Der er et band der hedder The Rasmus, måske er det det du tænker på? :hmm: Mit brugernavn kommer af, at jeg ikke anede hvad jeg skulle hedde Nåå det er nok dem jeg tænker på så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts