Hop til indhold

Nye Humlebilleder

Recommended Posts

Hvor er de søde allesammen.. Bliver altid forelsket i dine grifoner når du ligger billeder op, de ser så charmerende og kære ud :lun:

Tak Findus - de er også mega dejlige :lun: Vi faldt også pladask for deres charme.

Vi bor også i Odense SØ..

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder og dine støver ser godt nok også dejlige ud, elsker deres udtryk.

Sikke Humle vokser, og ja der sker meget på to uger. Håber han er blevet bedre til at holde på vandet :lol:

Tak Stella - elsker alle mine vapsere :-D

De sidste to dage har Humle kun haft 2-4 uheld indenfor - så jeg tror vi kan se lyset forude :-D - Her tæller jeg dog ikke alene hjemmetiden med, for der kan han ikke holde sig.... Men ellers er han blevet rigtig dygtig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Findus - de er også mega dejlige :lun: Vi faldt også pladask for deres charme.

Vi bor også i Odense SØ..

Øj, så må jeg da møde jer allesammen en dag :mrgreen:

Hvis jeg udelukkende skulle vælge race på charme og udseende ville jeg uden tvivl vælge en pgv, men for mig er det ret vigtigt at man kan gå ture i skoven hvor man har hunden løbende frit, og det kan man jo desværre ikke med den race...

Link til indlæg
Del på andre sites

Øj, så må jeg da møde jer allesammen en dag :mrgreen:

Hvis jeg udelukkende skulle vælge race på charme og udseende ville jeg uden tvivl vælge en pgv, men for mig er det ret vigtigt at man kan gå ture i skoven hvor man har hunden løbende frit, og det kan man jo desværre ikke med den race...

En engel i hjemmet - og en djævel i marken siger racebeskrivelsen fa PBGV, og det kan vi skrive under på! Alt her er hegnet ind, ellers er de væk, især den bette, som har et jagtinstinkt, jeg aldrig har set magen til.

Netop derfor skal jeg ikke have PBGV igen...Selvom jeg elsker mine basser.

Vi bor lige overfor Tornbjerg Kirke... Det kunne være hyggeligt at mødes en dag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh så kær :lun: Jeg forudser at han bliver en super-manipulator ved at bruge sine rynker, ligesom Aslan ;-)

Altså, hvis de ikke giver efter, og lader Humle VIDE at rynkerne fungere, så lærer han det jo ikke :blink:

Vi var jo bare dumme :lol::lol: Og hver gang Aslan lavede rynker fik han det som han ville :stupid:

Trine, hop ikke på rynkerne, i mister verdensherredømemt :drille::drille::drille::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

En engel i hjemmet - og en djævel i marken siger racebeskrivelsen fa PBGV, og det kan vi skrive under på! Alt her er hegnet ind, ellers er de væk, især den bette, som har et jagtinstinkt, jeg aldrig har set magen til.

Netop derfor skal jeg ikke have PBGV igen...Selvom jeg elsker mine basser.

Vi bor lige overfor Tornbjerg Kirke... Det kunne være hyggeligt at mødes en dag :-D

Ja det er også det der afskrækker, ærgeligt de har det store jagtinstinkt, nu når det ellers er nogle dejlige og charmerende hunde med et så skønt udseende :lun: Ja lad os da helt sikkert mødes en dag, det er jo kun ti min fra os :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, hvis de ikke giver efter, og lader Humle VIDE at rynkerne fungere, så lærer han det jo ikke :blink:

Vi var jo bare dumme :lol::lol: Og hver gang Aslan lavede rynker fik han det som han ville :stupid:

Trine, hop ikke på rynkerne, i mister verdensherredømemt :drille::drille::drille::drille:

Tror din advarsel kommer for sent - vi er allerede gået i fælden :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er også det der afskrækker, ærgeligt de har det store jagtinstinkt, nu når det ellers er nogle dejlige og charmerende hunde med et så skønt udseende :lun: Ja lad os da helt sikkert mødes en dag, det er jo kun ti min fra os :-)

Det finder vi lige ud af ved lejlighed - I er i hvert fald velkomne her :-D

Link til indlæg
Del på andre sites