Gæst Trinus Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Nu bliver Humle snart 10 uger, og har været her i knapt 2 uger - og han er faldet så godt til :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Vil osse have hvalp. Humle er bare så super super dejlig at se på :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Hvor er de søde allesammen.. Bliver altid forelsket i dine grifoner når du ligger billeder op, de ser så charmerende og kære ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Hvor er de søde allesammen.. Bliver altid forelsket i dine grifoner når du ligger billeder op, de ser så charmerende og kære ud Tak Findus - de er også mega dejlige Vi faldt også pladask for deres charme. Vi bor også i Odense SØ.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Åh så kær Jeg forudser at han bliver en super-manipulator ved at bruge sine rynker, ligesom Aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Dejlige billeder og dine støver ser godt nok også dejlige ud, elsker deres udtryk. Sikke Humle vokser, og ja der sker meget på to uger. Håber han er blevet bedre til at holde på vandet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Åh så kær Jeg forudser at han bliver en super-manipulator ved at bruge sine rynker, ligesom Aslan De virker allerede overfor os - Ellers må Aslan give han en lektion Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Dejlige billeder og dine støver ser godt nok også dejlige ud, elsker deres udtryk.Sikke Humle vokser, og ja der sker meget på to uger. Håber han er blevet bedre til at holde på vandet Tak Stella - elsker alle mine vapsere De sidste to dage har Humle kun haft 2-4 uheld indenfor - så jeg tror vi kan se lyset forude - Her tæller jeg dog ikke alene hjemmetiden med, for der kan han ikke holde sig.... Men ellers er han blevet rigtig dygtig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Tak Findus - de er også mega dejlige Vi faldt også pladask for deres charme. Vi bor også i Odense SØ.. Øj, så må jeg da møde jer allesammen en dag Hvis jeg udelukkende skulle vælge race på charme og udseende ville jeg uden tvivl vælge en pgv, men for mig er det ret vigtigt at man kan gå ture i skoven hvor man har hunden løbende frit, og det kan man jo desværre ikke med den race... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Øj, så må jeg da møde jer allesammen en dag Hvis jeg udelukkende skulle vælge race på charme og udseende ville jeg uden tvivl vælge en pgv, men for mig er det ret vigtigt at man kan gå ture i skoven hvor man har hunden løbende frit, og det kan man jo desværre ikke med den race... En engel i hjemmet - og en djævel i marken siger racebeskrivelsen fa PBGV, og det kan vi skrive under på! Alt her er hegnet ind, ellers er de væk, især den bette, som har et jagtinstinkt, jeg aldrig har set magen til. Netop derfor skal jeg ikke have PBGV igen...Selvom jeg elsker mine basser. Vi bor lige overfor Tornbjerg Kirke... Det kunne være hyggeligt at mødes en dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Åh så kær Jeg forudser at han bliver en super-manipulator ved at bruge sine rynker, ligesom Aslan Altså, hvis de ikke giver efter, og lader Humle VIDE at rynkerne fungere, så lærer han det jo ikke :blink: Vi var jo bare dumme :lol: Og hver gang Aslan lavede rynker fik han det som han ville :stupid: Trine, hop ikke på rynkerne, i mister verdensherredømemt :drille::drille: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 En engel i hjemmet - og en djævel i marken siger racebeskrivelsen fa PBGV, og det kan vi skrive under på! Alt her er hegnet ind, ellers er de væk, især den bette, som har et jagtinstinkt, jeg aldrig har set magen til. Netop derfor skal jeg ikke have PBGV igen...Selvom jeg elsker mine basser. Vi bor lige overfor Tornbjerg Kirke... Det kunne være hyggeligt at mødes en dag Ja det er også det der afskrækker, ærgeligt de har det store jagtinstinkt, nu når det ellers er nogle dejlige og charmerende hunde med et så skønt udseende Ja lad os da helt sikkert mødes en dag, det er jo kun ti min fra os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Altså, hvis de ikke giver efter, og lader Humle VIDE at rynkerne fungere, så lærer han det jo ikke :blink: Vi var jo bare dumme :lol: Og hver gang Aslan lavede rynker fik han det som han ville :stupid: Trine, hop ikke på rynkerne, i mister verdensherredømemt :drille::drille: Tror din advarsel kommer for sent - vi er allerede gået i fælden :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Ja det er også det der afskrækker, ærgeligt de har det store jagtinstinkt, nu når det ellers er nogle dejlige og charmerende hunde med et så skønt udseende Ja lad os da helt sikkert mødes en dag, det er jo kun ti min fra os Det finder vi lige ud af ved lejlighed - I er i hvert fald velkomne her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 ååårh kæmpe poter :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Jubii dejlige hvalpebilleder Kom endelig med mange af dem de næste mange uger/måneder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Scorpio Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Nøj, hvor er han skøn! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts