Gæst jepsen Skrevet September 25, 2011 Rapporter Share Skrevet September 25, 2011 Overskriften siger vist sig selv:-D Nogen der ved, om der er et sted i jylland (eller på fyn) hvor man kan få lov til at prøve at hyrde med sin hund? Lige pt hyrder Hævneren nemlig de køer han kan finde på sine ture rundt. Eller han prøver!!! Tænkte det kunne være sjovt at se, om han virkelig kunne finde ud af det. Man er vel ½ border!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Hej, Emnet har været oppe under "træning" før og nej desværre, der er mig bekendt ingen steder i jylland:cry:. Så vidt jeg ved er nærmeste sted på fyn enten hos Caro cattledog eller Plychen(lejlighedsvis debattør her på siden). Men jeg følger lige med, såfremt der lige pludselig er et sted i jylland, så vil jeg afsted med min aussie;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Der er så vidt jeg er informeret steder i jylland man må med sim Border collie men ikke med andre racer.. Men jeg er ikke 100% sikker.. Jeg kører til fyn til Carro Cattledog super godt sted at hyrde.. sys jeg :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts