Gæst Missing Skrevet September 25, 2011 Rapporter Share Skrevet September 25, 2011 Et billede siger mere, end 1000 ord og i dag fangede jeg pletskuddet af en kursist-hund :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 :sjov::sjov::sjov: Hvor er det skønt!! :klap::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Hahahahaha - jeg sidder seriøst og skraldgriner højt!!! Ja, man kan virkelig få nogle pletskud indimellem!!! Og det her er eddermame genialt!!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Åh det var lige hvad jeg havde brug for! Jeg er syg og har tilbragt hele eftermiddagen med at råbe i den store hvide telefon, men efter dette syn har jeg det straks bedre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 :sjov::sjov: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Hold da op et super billede :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 :sjov:genialt:sjov: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 26, 2011 Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret September 26, 2011 Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 26, 2011 Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 :sjov: Hvor er det fantastisk:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret September 26, 2011 Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Kan da kun tilslutte mig koret : hvor er det bare fantastisk herligt! Pletskud, som siger mere end mange ord! Godt gået! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret September 26, 2011 Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Fabelagtigt pletskud!. :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst flikflak Besvaret September 26, 2011 Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Tak for et godt grin. Lige hvad jeg trængte til :5up: Det er et super godt billed :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret September 28, 2011 Rapporter Share Besvaret September 28, 2011 Tak allesammen. Det sjoveste er nok, at hun normalt er sådan en køn hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts