Hop til indhold

Hvor høj er din GD?


Gæst Pia Nielsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Pia Nielsen

Hej

 

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre, hvor høje jeres GD'er er :vuf:

 

Vores tigrede tæve, Pixi, er vistnok en lidt høj dame. Hun er omtrent 86 cm høj over skuldrene :5up:

 

Hvad med jeres grander?

 

KH Pia

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Ikke hvis det er din hund på dit profilbillede og i øvrigt er det noget vrøvl at de hunde der udstilles er dem der amerikanske ;)

Højden på din tæve er osse helt i overensstemmelse med en gennemsnitlig tæve, det er en misforståelse at de skal være så høje som muligt :)

 

 

Jo det er min, men ved ikk lige, men hun ser meget smal ud der og det er hun egentlig ikk... tror det er vinklen der lige gør det... se evt albummet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke hvis det er din hund på dit profilbillede og i øvrigt er det noget vrøvl at de hunde der udstilles er dem der amerikanske ;)

Højden på din tæve er osse helt i overensstemmelse med en gennemsnitlig tæve, det er en misforståelse at de skal være så høje som muligt :)

 

vem siger at det kon er amrikanske som udstelles.??

og vem siger højten er sensyg vektig bare di er over minimums målene i FCI standarten så er

der ingen problemer vis man vel udstelle.

Link til indlæg
Del på andre sites

vem siger at det kon er amrikanske som udstelles.??

Øhm dig?

"udstellingsmodellerne er den amrikanske type"

og vem siger højten er sensyg vektig bare di er over minimums målene i FCI standarten.

Ingen, jeg skriver det er en misforståelse at tro det hænger sådan sammen og at en tæve på 83 cm ikke er spor unormal ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm dig?

"udstellingsmodellerne er den amrikanske type"

 

jeg læste følgene: citat Hun er så meget bred og ikke slank som udstillingsmodellerne citat: så er det jeg siger at udstellingsmodellerne er den amrikanske type for amrikanerne er ret spinkle i forhold til den let mastif linne eropæriske

model. jeg troet bare hun måske manglet ord for den amrikanske type.. det var så men ikke anet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...