Gæst chicababes Skrevet September 26, 2011 Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 Vi få vores kommende halv havanais og halv bomuldshund i starten af November måned. Så vil jeg høre om nogle kan anbefale en startspakke til vores kommende hvalpe lucky. Jeg synes at der er så mange børste og kamme at vælge imellem så om nogle kun anbefale nogle bestemt produkter eller hjemmeside hvor man kan finde diverse produkter til dem til en rimelig pris og god kvalitet. Børster, kamme, shampoo, balsam osv. Det vil være en kanont hjælpe, jeg er vant til store hunde der ikke kræver disse pelspleje men min mand er allergisk men reagere heldigvis ikke til Lucky så nu skal jeg have tingene på plads til at han flytter hjem til os. Så hvis i har nogle gode råd, tips eller anbefaling så lad mig egentlige høre fra jer, det vil jeg virkelig sætte pris på. Søger også hvor jeg kan købe nogle dækkener til ham men synes det er lidt uoverskuelig da han er så lille. Han er 8-9 uger gammel når vi få ham her i starten af November. Hvor køber man dækkener til hvalper, eller er der måske nogle som har nogle liggende som de ikke bruger mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts