Hop til indhold

Nogle der vil tage billeder af Lux?


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia
uha ja, god ide :-D

 

Jeg har faktisk booket hende mod betaling selvf. Det skulle ha været i sommers, men kunne ikke få det til at passe ind.. Men på et tidspunkt når vi alligevel skal til Køge for at besøge min mor, skal jeg ha det til at passe med Jeanette :-)

 

Hun tog også billederne nede i DAF ( Vores agility klub), og de blev suuuuper gode alle sammen:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne tage nogle billeder af ham, er ikke prof, men elsker at tage billeder, men kan jo ikke garantere at du synes de er fantastiske.

Du kan jo se billederne af mine egne hunde :) Kan jo tage nogen ved lejlighed hvis du har ham med til træf eller noget, så skal du nok få dem helt kvit og frit ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne tage nogle billeder af ham, er ikke prof, men elsker at tage billeder, men kan jo ikke garantere at du synes de er fantastiske.

Du kan jo se billederne af mine egne hunde :) Kan jo tage nogen ved lejlighed hvis du har ham med til træf eller noget, så skal du nok få dem helt kvit og frit ;)

 

Årh hvor er du sød :-D.

 

Nu har jeg sat Jeanette på sagen, men du må også gerne hvis vi nu en dag ses til et træf :banan:.

 

Billede kan jeg ikke få nok af :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor er du sød :-D.

 

Nu har jeg sat Jeanette på sagen, men du må også gerne hvis vi nu en dag ses til et træf :banan:.

 

Billede kan jeg ikke få nok af :-D

 

Det er bare helt iorden :D

Synes det er sjovt at få lov at tage billeder af lidt forskellige racer :blink: Det er ikke altid lige let at tage billeder af sorte hunde, og øvelse gør jo mester :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare helt iorden :D

Synes det er sjovt at få lov at tage billeder af lidt forskellige racer :blink: Det er ikke altid lige let at tage billeder af sorte hunde, og øvelse gør jo mester :lol:

 

Hehe nej kunne godt forestille mig at sorte og hvide hunde er svære at tage billeder af :-D

 

Jeg har kamera med til doberfan træf :blink:

 

Hvis du har Lux med, kan vi altid gå lidt væk fra de andre i et par minuter, men jeg er nu heller ikke prof, men syntes det er super hyggeligt at tage billeder :lun:

 

Uhhh, nu er det ligefør at jeg tager Luxen med til hundetræffet :-D..

 

 

 

- Uhh jeg får mange billeder af Luxen :lun:. Godt jeg har en masse billedrammer på væggen som trænger til nye motiver (af Lux og Mikkel self :-D)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe nej kunne godt forestille mig at sorte og hvide hunde er svære at tage billeder af :-D

 

 

 

Tror faktisk ikke hvide hunde er så slemme, de har ihvertfald øjne og næse som kan ses :P Det er ikke altid det kan ses på en sort hund :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...