Hop til indhold

Mine tre små "mini-hunde":-)


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Der er faktisk kattenus med dem hos mig med kaffe og hjemmebagt kage - og man skal ikke købe en for at komme (og der ER også en hund:-) hehe) - den 8. oktober kl 14.

 

Her kan man se Hugo, de OTTE katte (uha der er mange lige nu - for mange, men de tre skal jo sælges:-)) og I er meget velkommen.

 

Jeg henter gerne folk i Hobro og bringer retur, hvis nogle kommer med tog osv. Jeg bor Hannerupvej 248, 9500 Hvilsom ved Hobro.

 

Jeg vil gerne lige have en tilmelding på [email protected] eller 3066 0283 så vi ved om vi skal bage eller ej.

 

Der må gerne snakkes hund, klikkertræning og adfærd også:-)

Og de små har jo godt af besøg

Link til indlæg
Del på andre sites

(Skal du ikke have hende så? LOL)

 

Ja hun er SØD. Hun løber med høje benløft efter en og siger iiiiih iiih - en lille fin prinsesse er hun

 

Jo, hvis jeg i forvejen ikke havde en voksen kat og en killing i hjemmet, så ville jeg klart overveje :blink: Kunne godt tænke mig en racekat på et tidspunkt, men det bliver først om nogle år :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du velkommen altid - også bare og kigge:-) Vi planlægger et kuld mere i foråret mellem Viggo og Fie, Montana skal parres i Sverige med Elskede Lillebror (ja det hedder han:-)) pg Viggo skal parre en siameserpige i DK. Det sidste for at få nyt blod til racen. Det er tilladt at parre ude, når man får en godkendelse, så den håber vi at få.

 

Derefter går Fie og Viggo på fortjent pension:-) Katte neutraliseres normalt tidligt i avl, når de har fået/lavet et par kuld. De er HÅBLØSE fertile:-) Fie strinter som en gal, og der er løbetid hver 3. uge året rundt, så hun glæder sig til at gå på pension tror jeg:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...