Aslan Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Her i varmen har Aslan gerne villet lege, men på samme tid har det også været for varmt. Det fandt han så en løsning på. Men; er han udspekulret "jeg vil gø, men hun skal ikke have ringen!" Eller er han doven? "jeg vil gø, men jeg gider ikke samle ringen op igen" (han kan gø med en fodbold i munden :???::???::???:) :mrgreen::-P:mrgreen: I de sidste 5 sekunder skal jeg lige have kæmpe møzzer! [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Tror bare han er træt af at sin mor driller ham når han ligger og gumler lidt i sin ring... tsk tsk.. uartige mor altså.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Tror bare han er træt af at sin mor driller ham når han ligger og gumler lidt i sin ring... tsk tsk.. uartige mor altså.. Aslan startede :-P:-P:-P:-P:-P:-P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Hvor er han bare sød! Han hygger sig da rigtig godt med ring og gøen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Kær video :blink: Hvor er han bare dejlig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts