Hop til indhold

Recommended Posts

Iso er jo lidt fjollet... Og nu har hun fundet ud af at hun gerne vil springe op på skødet, men det vil hun så alligevel ikke, for så kan det jo være at man aer hende på kroppen, og deeet er bare ulææækkert!!! :roll: Så nu springer hun op og ned, og snakker helt vildt imedens.

Jeg fandt så ud af at min Photoboot også kan ta' video (tog mig kun flere år...), og tændte lige for den, mest for at teste. Så nu er fjolle-Iso foreviget! Midt i videoen opdager hun bordercollien på computerskærmen, og er oppe at snuse både på og bag skærmen... :lol:

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

:banan:Nu kunne jeg se video'en - det kunne jeg ikke i går.

Årrrrhhhh, hvor er hun bare dejlig og smuk :hjerte::lun:

Sjovt at hun ikke kan lide at blive strøget over ryggen :-D

Tak!

Jamen Iso er jo lidt sær... :roll::lol: Det er én eller anden idé hun har fået, og sådan er det bare. I starten blev jeg jo forskrækket, og tænke at hun havde ondt, men det er heldigvis ikke tilfældet. Hun kan sagtens håndteres, og jeg kan kigge/mærke hende efter overalt. Men aes - næææ, så knurrer hun og stikker af. Og kommer straks tilbage igen! Jeg arbejder lidt på det, og nu er det ok at stryge hende på brystet. Hun elsker at man aer hende på hovedet, og at man kysser hende over hele snude/panden. Så står hun med lukkede øjne, og stopper man så skubber hun til én... :lun: Det kommer hun tit og selv "be'r om". Og så må man godt "klø" hende lidt mere hårdhændet over ryggen! :roll:

Det er ikke Iso's eneste særhed - hvis man nyser eller hoster, så kommer Iso farende som et missil, og skal op at møsse! Skøre hund... :lun:

Redigeret af korvis
en/et - dansk/svensk... ;0)
Link til indlæg
Del på andre sites

Tak!

Jamen Iso er jo lidt sær... :roll::lol: Det er én eller anden idé hun har fået, og sådan er det bare. I starten blev jeg jo forskrækket, og tænke at hun havde ondt, men det er heldigvis ikke tilfældet. Hun kan sagtens håndteres, og jeg kan kigge/mærke hende efter overalt. Men aes - næææ, så knurrer hun og stikker af. Og kommer straks tilbage igen! Jeg arbejder lidt på det, og nu er det ok at stryge hende på brystet. Hun elsker at man aer hende på hovedet, og at man kysser hende over hele snude/panden. Så står hun med lukkede øjne, og stopper man så skubber hun til én... :lun: Det kommer hun tit og selv "be'r om". Og så må man godt "klø" hende lidt mere hårdhændet over ryggen! :roll:

Det er ikke Iso's eneste særhed - hvis man nyser eller hoster, så kommer Iso farende som et missil, og skal op at møsse! Skøre hund... :lun:

Hvor er hun bare sød :lun:

Nana har det lidt på samme måde mht. når jeg nyser - hun hopper dog ikke op og møsser, men kommer hen og ser om jeg er ok :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites