Hop til indhold

Recommended Posts

Vi skal jo have kage til Mikkels navngivning.

Og vi vil bestille den udefra (det vil koste 50,- pr person)

Vi er 40 personer, men tænkte om jeg måske kun skulle bestille til 20?

eller måske mindre? :hmm:

For de er ikke særlig kageædene i familien, og der er jo stort tag selv bord også hvor der også er frugt og jordbær tårn.

Hvad ville i gøre i den situation? :confused::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal jo have kage til Mikkels navngivning.

Og vi vil bestille den udefra (det vil koste 50,- pr person)

Vi er 40 personer, men tænkte om jeg måske kun skulle bestille til 20?

eller måske mindre? :hmm:

For de er ikke særlig kageædene i familien, og der er jo stort tag selv bord også hvor der også er frugt og jordbær tårn.

Hvad ville i gøre i den situation? :confused::-D

jeg ved ikke om jeg ville turde bestille så lidt :genert: men vi var så også næsten lige ved at løbe tør for mad ved barnedåben :shock: så har fået totalt traume over den slags.

Men jeg ville sagtens turde bestille til fx 30 eller måske 25 :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ved ikke om jeg ville turde bestille så lidt :genert: men vi var så også næsten lige ved at løbe tør for mad ved barnedåben :shock: så har fået totalt traume over den slags.

Men jeg ville sagtens turde bestille til fx 30 eller måske 25 :-D

hehe jeg har det på samme måde, men synes også bare altid at sådan nogle kager ved barnedåb og brylluper bliver så "vamle" at man kun skal have et lille stykke :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville heller ikke turde, men er også typen der er bange for at have for lidt... Og kagerester er vel ikke det værste at ende op med? :blink:

GODT ARGUMENT :mrgreen:

I min familie ville det bare overhovedet ikke være ok, desserten laver vi altid dobbelt af :lol: men hvis du ved, din familie ikke vil spise ret meget, så spar endelig!

Altså de er nogle stykker der spiser kage, men de fleste gør ikke.

Tror måske vi bestiller til 25 personer.:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan kage ikke fryses? Så er der jo nærmest ikke noget som hedder for meget kage, jeg ville bestille masser og så holde en lille kagespisnings-fest på et andet tidspunkt hvis der ender med at være uoverskueligt meget til overs. Eventuelt give nogle af gæsterne noget med hjem, det er der da altid nogen som vil sige ja til, om ikke andet så hvis der kommer folk som har børn?

Tænk hvis det smager så godt at der ikke er nok!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige lavet en bestillingskage til en nonfirmation. De skulle være 40 mennesker - jeg lavede en i tre etager. Det blev spist rub og stub !!! Så jeg er altså ikke helt sikker på, at en kage med en diameter på 25 cm (som jeg gætter Brøndby kagen er) er nok....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige lavet en bestillingskage til en nonfirmation. De skulle være 40 mennesker - jeg lavede en i tre etager. Det blev spist rub og stub !!! Så jeg er altså ikke helt sikker på, at en kage med en diameter på 25 cm (som jeg gætter Brøndby kagen er) er nok....

Har ingen ide om hva diameteren er på kagen.

Men som sagt, så spiser de ikke særlig meget kage i vores familie.

Og der er en masse andet mad, plus melon, jordbær osv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites