Gæst Aston-Martin Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Min hund har fået lopper, det resultere i en meget dyr behandling de næste 6mdr. af ham og selvfølgelig begge katte prisen er overkommelig ofcourse, men hvordan kan jeg helgradere mig mod, at min hund får lopper, såvel som de andre hunde vi møder når vi går tur. min hund er jo ret så glad for liiiige, at hilse på jeg ved godt at en komplet helgradering ikke er mulig, men er der nogle ting man kan gøre for at mindske chancen for at lopper springer på ham i fremtiden? har hørt at en anelse hvidløgs salt i maden kan hjælpe lidt på risikoen, men ved nu ikke om det bare er en skrøne? Mvh Aston & Martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret September 29, 2011 Rapporter Share Besvaret September 29, 2011 Hej der er to tråde med lopper herinde som pt " kører" den inde er under sygdomme, prøv at se den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 29, 2011 Rapporter Share Besvaret September 29, 2011 Du kan jo evt dryppe hunde og katte med Frontline eller Bayvantic (Katte kan dog ikke tåle bayvantic, så vidt jeg husker, men spørg din dyrlæge:-D) Det er ikke hvidløgssalt, du skal bruge.. Men hvidløgsgranulat.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kabala Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Helgardere sig, kan man nok aldrig, men man kan forebygge loppeangreb ved jævnligt at bruge f.eks. frontline eller bayvantic. Se feks. loppekur.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aston-Martin Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 tak for jeres svar jeg har købt frontline combo vet nok til de næste 6mdr og så skal støvsugeren bare svinges meget jævnligt tror jeg.. dog har jeg læst herinde om nogen der bare aldrig kommer af med dem.. Jeg håber virkelig ikke at jeg skal igennem sådan et skræk scenarie.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aston-Martin Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Det er ikke hvidløgssalt, du skal bruge.. Men hvidløgsgranulat.. hvidløgsgranulat er det noget som kan købes i ens nærbutik eller matas? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts