Hop til indhold

Hjælp m. navn

Recommended Posts

Ved godt der er mange indlæg med det her , så slagt mig nu ikke , jeg skal ha en lille han hvalp den 21/10 , og hold da op jeg glæder mig :rolleyes: men vi har altid haft tæver , vi har haft en han hund som hed blackie , men mors tæve hedder blackie , så kan han ikke hedde , men jeg er helt blank , det eneste jeg kan komme på er prins og bella , men ved bare ikke rigtig :hmm:og så tænkte jeg at i måske havde nogen foreslag , han er 75% border collie og 25% papillon , ligger lige et billede ind , :)

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: eller fantomet!

han ligner måske en lille bertram. eller herbert eller wilfred. der er jo ret mange muligheder :mrgreen: - han ser virkelig sød ud, tillykke med ham!

Du har ret , han kunne godt ligne en lille herbert , men igen , det er bare lidt svært at råbe ude i skoven , :blink: og tak , :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lov mig at du ikke kalder ham Bella - så vil alle tro, han er en tæve. :-)

Hehe rigtigt nok , kan lige se at jeg tror og snakker med en anden hunde ejer og så skal til at forklare hvorfor han hedder bella , :damn: men tror jeg kalder ham prins , sys han ligner en prins , :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites