Gæst MssMe Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Ved godt der er mange indlæg med det her , så slagt mig nu ikke , jeg skal ha en lille han hvalp den 21/10 , og hold da op jeg glæder mig men vi har altid haft tæver , vi har haft en han hund som hed blackie , men mors tæve hedder blackie , så kan han ikke hedde , men jeg er helt blank , det eneste jeg kan komme på er prins og bella , men ved bare ikke rigtig :hmm:og så tænkte jeg at i måske havde nogen foreslag , han er 75% border collie og 25% papillon , ligger lige et billede ind , Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret September 29, 2011 Rapporter Share Besvaret September 29, 2011 Tillykke med din kommende hvalp Ingolf Og så for at komme søster lagkage i forkøbet, vil jeg foreslå Fehår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 29, 2011 Rapporter Share Besvaret September 29, 2011 Tillykke med din kommende hvalp Ingolf Og så for at komme søster lagkage i forkøbet, vil jeg foreslå Fehår :banan: eller fantomet! han ligner måske en lille bertram. eller herbert eller wilfred. der er jo ret mange muligheder - han ser virkelig sød ud, tillykke med ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MssMe Besvaret September 29, 2011 Rapporter Share Besvaret September 29, 2011 Tillykke med din kommende hvalp Ingolf Og så for at komme søster lagkage i forkøbet, vil jeg foreslå Fehår Fehår , ??? :hmm:tror det er lidt svært at råbe ude i skoven , ? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 29, 2011 Rapporter Share Besvaret September 29, 2011 Fehår , ??? :hmm:tror det er lidt svært at råbe ude i skoven , ? :hmm: kræver måske lidt træning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MssMe Besvaret September 29, 2011 Rapporter Share Besvaret September 29, 2011 :banan: eller fantomet! han ligner måske en lille bertram. eller herbert eller wilfred. der er jo ret mange muligheder - han ser virkelig sød ud, tillykke med ham! Du har ret , han kunne godt ligne en lille herbert , men igen , det er bare lidt svært at råbe ude i skoven , :blink: og tak , Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MssMe Besvaret September 29, 2011 Rapporter Share Besvaret September 29, 2011 kræver måske lidt træning Hehe , det tror jeg på , :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Elliot Congo Conrad Peanut Hjalte Charlie Bjørn Max Og det min søn har foreslået til alle vores huende: Strinte:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Nemo Toby Milou Anton Jackson Cooper Willy Batman:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Hector! Går til agility med en, hvis hund hedder det. Og jeg synes bare det ligger så godt i munden og er friskt, men stadig lidt sjovt, anderledes og nuttet:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MssMe Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Mange gode foreslag , sys bare det er svært at vælge , han skal jo hedde det resten af sit liv , og om ca 2 uger SKAL sælger ha navnet , stresset , ? jo tak , :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Lov mig at du ikke kalder ham Bella - så vil alle tro, han er en tæve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MssMe Besvaret Oktober 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2011 Lov mig at du ikke kalder ham Bella - så vil alle tro, han er en tæve. Hehe rigtigt nok , kan lige se at jeg tror og snakker med en anden hunde ejer og så skal til at forklare hvorfor han hedder bella , :damn: men tror jeg kalder ham prins , sys han ligner en prins , Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Oktober 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2011 Hehe rigtigt nok , kan lige se at jeg tror og snakker med en anden hunde ejer og så skal til at forklare hvorfor han hedder bella , :damn: men tror jeg kalder ham prins , sys han ligner en prins , Så er det også din første indskydelse, du går efter:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MssMe Besvaret Oktober 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2011 Så er det også din første indskydelse, du går efter:5up: Ja måtte jeg hellere , det var så første punkt på listen , :5up: så det udstyr der skal købes , tør bare ikke endnu , Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts