korvis Skrevet September 30, 2011 Rapporter Share Skrevet September 30, 2011 (rettet) Er der nogen der kunne bruge sådan én: Den fungerer desværre ikke ret godt til det foder mine katte får. Da jeg derfor ikke kan garantere at den fungerer optimalt til al slags foder, koster den nul og niks. Synes bare det er lidt synd at smide den ud, da den er som ny. Befinder sig på Fyn, men kan måske fragtes rundt i landet vha. div. HF'ere på tur! EDIT: den rummer 1,25 liter. Redigeret September 30, 2011 af korvis glemte lige størrelsen... ;0) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Jeg kunne bestemt være interesseret :5up: Men hvad er det for en type foder du bruger - siden den ikke virker optimalt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Jeg kunne bestemt være interesseret :5up: Men hvad er det for en type foder du bruger - siden den ikke virker optimalt... Jamen det er noget kattetørfoder hvor bidderne åbenbart er for lette, så de ryger ikke godt nok ned... De kommer selvfølgelig helt ned i bunden af selve behlderen, men ryger ikke ud i selve "skålen", hvis det er forståeligt..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Den ser da smart ud.....jeg tror jeg ville være interesseret, så kan katten afprøve den i efterårsferien :hmm: Jeg skal alligevel til Odense (OUH) til møde på mandag (3/10), hvis det bliver mig der er den heldige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Jamen det er noget kattetørfoder hvor bidderne åbenbart er for lette, så de ryger ikke godt nok ned... De kommer selvfølgelig helt ned i bunden af selve behlderen, men ryger ikke ud i selve "skålen", hvis det er forståeligt..? Ja det ved jeg ikke om vores foder ville kunne :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Ja det ved jeg ikke om vores foder ville kunne :hmm: Man kan selvfølgelig bare "ryste dem ned" en gang om dagen, så er der jo rigeligt. Men jeg ville bruge den hvis jeg er væk i et par dage, og så går det jo ikke rigtig... Måske kunne man også lægge noget under, så den hælder lidt mere..?? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Man kan selvfølgelig bare "ryste dem ned" en gang om dagen, så er der jo rigeligt. Men jeg ville bruge den hvis jeg er væk i et par dage, og så går det jo ikke rigtig... Måske kunne man også lægge noget under, så den hælder lidt mere..?? :hmm: Ja det var også det jeg synes ville være smart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Bamse ville få den tømt på 10 sekunder, ikke spise tørkosten, bare tømt ud over det hele :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Jeg havde sådan en da vi havde flere katte - den er genial :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Altså, hvis vi kan finde ud af noget med at få den til Them, så vil jeg meget gerne overtage den... Eller rettere det vil Sylvesterbissen gerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts