Hop til indhold

Surprise surprise!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Ok, du har været oppe i 4 timer (?) og du har ikke postet billeder?

 

 

Kan du så komme igang :mrgreen:

 

Ok ok, din slavepisker :fornaermet:

 

img6030lw.jpg

 

2 sek senere...

img6031r.jpg

 

Vinnie kører den tøsefornærmede stil i dag. Han skal ikke forsøge at komme op på hendes sofa, så knurrer hun. Men alle andre steder er ok, hun har bare ikke lyst til nærkontakt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, altså U-mulia! Du snyder!

Her havde jeg planlagt at holde lidt fri fra HF i dag, fordi jeg forventede at skulle sidde vagt hele dagen i morgen, og så tyvstarter du en dag i forvejen :damn:

 

Men til lykke med ham - trods alt, selvom du snød.

Han er da nuttet, men der går jo nok et par dage endnu inden dukan tage de der fede flyvende-læbeflæsk-på-hund-der-ryster-sig billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, altså U-mulia! Du snyder!

Her havde jeg planlagt at holde lidt fri fra HF i dag, fordi jeg forventede at skulle sidde vagt hele dagen i morgen, og så tyvstarter du en dag i forvejen :damn:

 

Undskyld :genert:

 

Men til lykke med ham - trods alt, selvom du snød.

 

Tak :mrgreen:

 

Han er da nuttet, men der går jo nok et par dage endnu inden dukan tage de der fede flyvende-læbeflæsk-på-hund-der-ryster-sig billeder.

 

Ja, der er ikke meget action i ham endnu :lol: Men han er hurtigere end man tror - jeg er lige faldet over ham. Det kunne måske godt have været et billede værd ;-)

Redigeret af Umulia
Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste for i dag.

Jeg havde købt en "tyreting" til Vinnie, for at hun ikke skulle føle sig helt som stedbarn. Hun åd ca. det halve, hvorefter Cicero slæbte af med resten, og lignede en normal-størrelse hund med en hegnspæl :lol:

 

img6051e.jpg

 

Jeg ved ikke om det var gumletingen, chok over at være blevet storesøster eller andet, men Vinnie brækkede sig i stride strømme her til aften, og Cicero kastede sig straks over det, og nåede at æde lidt :stupid:

Jeg blev advaret om at han er et madøre, og det er i hvert fald ikke løgn - han er totalt grådig! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

I går var der optaget overalt, men i dag må du gerne få lov.

I går var det "åååh, den lille nuttede hvalp!" - i dag er det "hurra, monsteret sover!". Og klokken er ikke engang 7.30 :lol:

 

velkmmen til verden med hvalp ... bare vent 14 dage :slem:

 

vinnnie lyder som cujo ... ikke komme tæ på når der skal hviles ...:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så - nu æder den lille bølle mit hår, AV! :megaked::lol:

 

I går var der optaget overalt, men i dag må du gerne få lov.

I går var det "åååh, den lille nuttede hvalp!" - i dag er det "hurra, monsteret sover!". Og klokken er ikke engang 7.30 :lol:

 

velkmmen til verden med hvalp ... bare vent 14 dage :slem:

 

vinnnie lyder som cujo ... ikke komme tæ på når der skal hviles ...:evil:

 

Lige Guano - velkommen til vores verden.

 

Jeg holder rigtig meget af Maggie - ingen tvivl om det, men indimellem lever hun til fulde op til kælenavnet "Lille Bæst"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...