Hop til indhold

Surprise surprise!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg havde faktisk ikke tænkt mig at tage nogle billeder i dag - men så var der fremskridt :klap:

 

img6115p.jpg

img6119md.jpg

 

Hvad laver du med den blinketing der? (Vinnie blev liggende selv om han kravlede hen over hende :banan:)

img6120e.jpg

 

Det pudsige er, at først var der drama. Lillefisen fik sit eftermiddags-dæmon-anfald, hvor han farer rundt som kuglen i et flipperspil :lol: (jeg begynder at forstå hvorfor nybagte hundeejere tror at der er noget galt i hovedet på deres hvalp ;-)). Det blev alligevel for meget for Vinnie, så hun fik et tilsvarende flip, hvilket selvfølgelig skræmte pelsen af den lille, der forsvandt ind under sofaen :lol:

Men derefter var der fryd og gammen, forstå det hvem der kan :vedikke::lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde faktisk ikke tænkt mig at tage nogle billeder i dag - men så var der fremskridt :klap:

 

img6115p.jpg

img6119md.jpg

 

Hvad laver du med den blinketing der? (Vinnie blev liggende selv om han kravlede hen over hende :banan:)

img6120e.jpg

 

Det pudsige er, at først var der drama. Lillefisen fik sit eftermiddags-dæmon-anfald, hvor han farer rundt som kuglen i et flipperspil :lol: (jeg begynder at forstå hvorfor nybagte hundeejere tror at der er noget galt i hovedet på deres hvalp ;-)). Det blev alligevel for meget for Vinnie, så hun fik et tilsvarende flip, hvilket selvfølgelig skræmte pelsen af den lille, der forsvandt ind under sofaen :lol:

Men derefter var der fryd og gammen, forstå det hvem der kan :vedikke::lol:

 

 

Vinnie :lun::lun::lun:

 

Hvor er de dejlige. Du må altså ikke stoppe med at komme med daglige billeder, så bliver jeg ked af det :cry::cry:

 

Du har sådan nogle dejlige hund, jeg kan ikke forstå hvorfor vi andre skal snydes :genert:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

sad faktisk og tænkte det samme;-)

Tiden går..

 

Men umulia, cute hvalp altså. hvordan udtaler man hans navn?

 

Ja, det var gode tider dengang sønnen var en sød lille dreng, og Bo var hos os. Men det er også OK at have en sej teenager og en lille terrorist-hvalp ;-) Han er faktisk den hvalp, jeg har haft, der minder mest om Bo i samme alder.

 

Hans navn udtales "sissero" med tryk på første stavelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er fuldstændig målløs over hvor nervefast min lille hvalp er :shock:

I dag har jeg for første gang haft ham med i cykeltraileren. Da vi var ved købmanden fik han viklet sin snor rundt om cyklens støtteben, og den væltede med et brag praktisk talt ovenpå ham. Han blev overhovedet ikke bange! En dame på P-pladsen kommenterede det endda, så det er ikke kun noget jeg synes. Damen blev i øvrigt så forelsket i ham, at hun skrev racen ned, for sådan en ville hun have :lol:

 

Bomstærk er han også. I går kom han stolt spankulerende ind fra haven med en kost på slæb. Og han er bare en lille fis på knap 7 kg :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der 1 uges jubilæum :5up:

 

img6133v.jpg

 

Her bliver ikke lavet meget i løbet af en dag, for det er svært at feje gulv, vaske tøj osv. med en hvalp hængende i det ene bukseben :genert:

Jeg er totalt en taber med burtræningen. Han spiser godt nok derinde, men ellers er han der aldrig. Og han er begyndt at hyle bare jeg er ude af syne, selv om jeg er i samme rum :oops:

Nu bliver jeg vist nødt til at tage mig sammen, og begynde alene-hjemme træningen...

 

Men på andre områder er der fremskridt. Nu må han gerne komme op i Vinnies seng, men der bliver holdt øje med ham :lol:

 

img6130e.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ugens statistik

 

Ødelagte genstande: 1 par bukser

Pillet ud af hvalpens mund: 1 legoklods, bræk :badr:, 1 ledning (pokkers! :evil:), 3 fyrfadslys, 1 sten, 1 søm :shock:, 1 klump jord (håber jeg!), min fletning (43 gange), 1 tøjklemme.

 

Hvalpens livretter: mormormuskler og sidedeller :oops:

Hvalpens ærkefjender: FØDDER! :ivrig: De skal bare dø :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ugens statistik

 

Ødelagte genstande: 1 par bukser

Pillet ud af hvalpens mund: 1 legoklods, bræk :badr:, 1 ledning (pokkers! :evil:), 3 fyrfadslys, 1 sten, 1 søm :shock:, 1 klump jord (håber jeg!), min fletning (43 gange), 1 tøjklemme.

 

Hvalpens livretter: mormormuskler og sidedeller :oops:

Hvalpens ærkefjender: FØDDER! :ivrig: De skal bare dø :lol:

 

Lyder hyggeligt, man får da helt lyst til at få hvalp igen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er altså for skøn :lun:

 

Årh jeg bliver bare så hvalpeskruk! Hvorfor er det at pludselig er det ikke så slemt med alle de hvalpeting, og det er jo ikke sååårh svært at træne renlighed, og det gør jo ikke sååårh meget at man skal rende rundt og ligne man har været i krig med en kat :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ugens statistik

 

Ødelagte genstande: 1 par bukser

Pillet ud af hvalpens mund: 1 legoklods, bræk :badr:, 1 ledning (pokkers! :evil:), 3 fyrfadslys, 1 sten, 1 søm :shock:, 1 klump jord (håber jeg!), min fletning (43 gange), 1 tøjklemme.

 

Hvalpens livretter: mormormuskler og sidedeller :oops:

Hvalpens ærkefjender: FØDDER! :ivrig: De skal bare dø :lol:

 

Det er vist godt nok at man glemmer alt det der, når man går og venter hvalp :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...