Hop til indhold

Surprise surprise!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Ugens statistik

 

Ødelagte genstande: 1 par bukser

Pillet ud af hvalpens mund: 1 legoklods, bræk :badr:, 1 ledning (pokkers! :evil:), 3 fyrfadslys, 1 sten, 1 søm :shock:, 1 klump jord (håber jeg!), min fletning (43 gange), 1 tøjklemme.

 

Hvalpens livretter: mormormuskler og sidedeller :oops:

Hvalpens ærkefjender: FØDDER! :ivrig: De skal bare dø :lol:

 

 

 

Han lyder som en engel :lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ugens statistik

 

Ødelagte genstande: 1 par bukser

Pillet ud af hvalpens mund: 1 legoklods, bræk :badr:, 1 ledning (pokkers! :evil:), 3 fyrfadslys, 1 sten, 1 søm :shock:, 1 klump jord (håber jeg!), min fletning (43 gange), 1 tøjklemme.

 

Hvalpens livretter: mormormuskler og sidedeller :oops:

Hvalpens ærkefjender: FØDDER! :ivrig: De skal bare dø :lol:

 

åhh - jeg mindes hvalpetiden :lol:

- specielt det der med fødder, der bare skulle tæskes og tygges i småstykker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ugens statistik

 

Ødelagte genstande: 1 par bukser

Pillet ud af hvalpens mund: 1 legoklods, bræk :badr:, 1 ledning (pokkers! :evil:), 3 fyrfadslys, 1 sten, 1 søm :shock:, 1 klump jord (håber jeg!), min fletning (43 gange), 1 tøjklemme.

 

Hvalpens livretter: mormormuskler og sidedeller :oops:

Hvalpens ærkefjender: FØDDER! :ivrig: De skal bare dø :lol:

 

hvad sagde jeg med at tape de ledninger fast, hva hva :lol::lol:

 

kan hører vi ikke er gået glip af noget med pixie :engel:

 

men en skøn hvalp i har fået jer :klap::lol: godt han kan holde jer lidt i gag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu tror jeg efterånden de fleste ved, at de skal lade være med at klikke på denne tråd, hvis de ikke vil se billeder af min hvalp ;-)

 

img6247e.jpg

 

Jeg skal lige vænne mig til at indstille kameraet til hvid hund :genert:

 

img6249w.jpg

img6251f.jpg

 

En dygtig lille apportør :lun:

img6254nu.jpg

 

Man kan ikke have sine sko i fred her i huset...

img6261j.jpg

 

DØ sko!

img6280t.jpg

img6284c.jpg

 

De er barske de sko, men superhvalpen sejrede atter engang :klap:

img6285p.jpg

 

Er der noget der smager bedre end en sko man selv har fanget og nedlagt? :hjerte:

img6275v.jpg

 

Hvis det ikke havde været for Vinnies klamme gamle havebriks i baggrunden, havde dette været et udmærket billede :genert:

img6298c.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber det modsatte - det giver sjovere billeder:mrgreen:

 

 

Nej, for hvis han lærer at kontrolere sin mimik, lærer han jo netop at lave de sjove udtryk.

 

 

Herhjemme er det en fest når aslan begynder at lege med sin mimik.

Desværre stopper han når vi tager kameraet, for så har han jo fået den ønskede opmærksomhed :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

OMG, sikke en hvalp :stupid:

Jeg har i dag fået bragt fire 5 kgs poser hundemad. Poserne stod i entréen fordi jeg ikke lige havde fået sat dem på plads.

Så forsvinder dæmonhvalpen ud i entréen, og jeg kan tydeligt høre at der bliver rusket og skrabet i poserne. Jeg tænker, lad ham bare få noget tid til at gå med det, for han har ikke en chance for at få åbnet en pose (det er den slags plastic, der nærmest er metalagtigt og meget stærkt). På et tidspunkt kan jeg høre at han slæber en af poserne hen ad gulvet. Det lykkedes ham faktisk at få slæbt den ca. 3 - 4 meter :lol:

Men pludselig bliver der mistænkeligt stille... Jeg går ud og kigger, og der sidder hvalpen på sin lille rumpe med hele hovedet inde i en pose - han kunne få hul på dem :lol:

Vi har et et kedeligt øjeblik her i huset :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

OMG, sikke en hvalp :stupid:

Jeg har i dag fået bragt fire 5 kgs poser hundemad. Poserne stod i entréen fordi jeg ikke lige havde fået sat dem på plads.

Så forsvinder dæmonhvalpen ud i entréen, og jeg kan tydeligt høre at der bliver rusket og skrabet i poserne. Jeg tænker, lad ham bare få noget tid til at gå med det, for han har ikke en chance for at få åbnet en pose (det er den slags plastic, der nærmest er metalagtigt og meget stærkt). På et tidspunkt kan jeg høre at han slæber en af poserne hen ad gulvet. Det lykkedes ham faktisk at få slæbt den ca. 3 - 4 meter :lol:

Men pludselig bliver der mistænkeligt stille... Jeg går ud og kigger, og der sidder hvalpen på sin lille rumpe med hele hovedet inde i en pose - han kunne få hul på dem :lol:

Vi har et et kedeligt øjeblik her i huset :klap:

 

Ny lektion, pludselig stilhed = ballade.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...