Hop til indhold

Surprise surprise!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Så er den sidste rest af fred forbi for stakkels Vinnie, for nu kan kræet komme op i sofaen uden hjælp - ikke elegant, men effektivt :lol:

 

Og han var i buret medens jeg var i bad i dag, uden hverken hyl, tis eller prut - men han havde også et griseøre ;-)

 

Griseøre eller ej, så er det klart en succes :5up: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fanden da han er ikke til at stå for :lun: Han er helt vildt bedårende Umulia. Og sig mig - bare mellem os 2 - du tog ham da op ikke?. :slem: Jeg mener - en hund gør jo ikke noget uden den har lært at det kan betale sig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

2 hunde billigt til salg, den ene kun lidt brugt.

 

I dag fik de hver et griseøre, og Vinnie var så besat af at få fat på Ciceros også, at hun nærmest slugte sit eget i én mundfuld for at komme hen og stjæle hans. Jeg forsøgte at lægge ham ind i buret og spise det, men der ville han ikke være, så det endte med at jeg tog øret og lagde det øverst på bogreolen (sådan en kan bruges til meget ;-)).

Vinnie gik i gang med at lede efter det forsvundne griseøre, og det tog hende ikke ret meget mere end 5 minutter at finde det. Så begyndte hun at gå frem og tilbage - frem og tilbage mellem mig og bogreolen, hele tiden med hvalpen i hælene - han fattede ingenting.

Efter en halv time af det brød jeg sammen og byttede øret væk for at få lov at dryppe hendes øjne.

Så slugte hun det øre også, og gik derefter i gang med at rydde hele huset for de tyggeting, hun har haft liggende i et år, og ellers ikke gad spise. Jeg havde købt nogle Chihuahua-størrelse tyggeben til Cicero, de skulle også udryddes :stupid:

 

Til sidst lå de ved siden af hinanden i min sofa/seng, hvor jeg også sidder med min computer - hvis jeg kan - og daskede til hinanden, medens den ene hylede og den anden gøede :evil:

 

Det har bare været den dårligste dag i mands minde! Dårlig stemning fra morgenstunden fordi min søn skulle have været til Tyskland med nogle venner, men pludselig ikke kunne finde sit pas. Og det har åbenbart smittet af på hundene, som har været møgirriterende hele dagen :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må være noget i luften for mine har godt nok også været lige til at lukke ud af havelågen (uden snor eller opsyn :oops:)

 

F.eks. på gåtur, Motor hviner og Voodoo trækker, det gider jeg ikke så vi går modsatte vej - Voodoo ser et barn og mener det er Satan selv, han løber så hurtigt væk at han faktisk flyver en halv runde i luften (han havde da heldigvis sele på). Nå ok, så går vi den vej igen... så kom min kat lige løbende forbi og Voodoo glemte alt om at den jagter man ikke mere, så Voodoo satte i spurt. Og fik endnu en flyvetur. Motor hvinede bare sådan som der nu var stille nok til det kunne høres. Så gik vi lige et smut hjem igen.

 

Håber din dag i morgen bliver bedre - og helst også min.

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber din dag i morgen bliver bedre - og helst også min.

 

Bare fordi I vil have en god dag i dag, behøver I vel ikke skubbe uheldet over på os andre :fornaermet: Dagen her startede med at jeg fandt ud af, at der var larver i min müsli :badr::badr: Heldigvis nåede jeg ikke at spise noget af den - men spiste af den i går, klaaam tanke! :shock: Mens jeg stod i køkkenet og sundede mig på chokket, lød der opkastelyde inde fra stuen fra Elvis :stupid: Jeg nåede heldigvis at få ham ud i haven, inden han fik kastet ret meget op på gulvet.

 

Resten af dagen har (indtil videre ...) heldigvis været bedre og Elvis er helt fit for fight igen, men næste gang bedes I holde jeres dårlige dage for jer selv ;-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der lidt billedspam igen ;-)

 

img6467yz.jpg

 

Sko, dejlige skoooo!

img6461n.jpg

 

Har du noget, hvar!? Må jeg smage, hvar!?

img6456f.jpg

 

En tur til en anden slags strand

img6507bq.jpg

img6505c.jpg

 

I dag mødte vi mormorhunden for første gang. Det gik faktisk bedre end forventet, selv om Smoky ikke gad at lege, og Cicero virkelig var irriterende og fattesvag :stupid::lol:

img6525c.jpg

 

Ska vi lege, hvar hvar hvar!? - Neeeej...

img6524qn.jpg

 

Her får hvalpen lige at vide at man ikke forstyrrer folk, der ligger i deres seng.

img6518w.jpg

 

- men det trængte ikke rigtig ind :roll:

Han sov i cykeltraileren hele vejen hjem, og tog derefter en ekstra lur på et par timer :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva søren er den af Umulia - det er 2! 2! dage siden der er postet billeder - synes du slækker af på den :engel:

 

Hvordan står det til?.

 

Vil gerne indrømme at jeg slet ikke er til den her race - men jeg kan slet ikke få ham ud af mit hoved. Han er simpelthen den lækreste stribede brumbasse-agtige hund jeg længe har set (undskyld Cicero hvis det er meningen du gerne vil se farlig ud). Og de der øjne altså :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Umulia: Hvor meget vejer han nu? Hvor stor ender han egentlig med at blive?

 

Jeg ved faktisk ikke hvor meget han vejer nu, men vi skal til dyrlægen i morgen, så får vi det nok at vide. Jeg regner med - efter forældrene og racestandarden at dømme - at han kommer til at ligge omkring de 40 kg når han bliver voksen. Men han bliver ikke mere end knæhøjde.

 

Hva søren er den af Umulia - det er 2! 2! dage siden der er postet billeder - synes du slækker af på den :engel:

 

Hvordan står det til?.

 

Vil gerne indrømme at jeg slet ikke er til den her race - men jeg kan slet ikke få ham ud af mit hoved. Han er simpelthen den lækreste stribede brumbasse-agtige hund jeg længe har set (undskyld Cicero hvis det er meningen du gerne vil se farlig ud). Og de der øjne altså :lun:

 

Tak, det er rigtigt sødt af dig :bighug:

Jeg vender selvfølgelig tilbage når jeg har nogle gode billeder at vise. I slipper ikke ;-):lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag har min hvalp fået mig til at tude :oops:

Jeg har feber, hovedpine, tandpine og ørepine - det er faktisk lige ved at være for meget. Så kryber den lille skid stille og roligt helt hen til mig, med snuden 2 cm fra mit ømme øre, og skriger "VIF!" i mezzosopran, der kan få et glas til at springe :shock:

Så kom der lige tårer :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag har min hvalp fået mig til at tude :oops:

Jeg har feber, hovedpine, tandpine og ørepine - det er faktisk lige ved at være for meget. Så kryber den lille skid stille og roligt helt hen til mig, med snuden 2 cm fra mit ømme øre, og skriger "VIF!" i mezzosopran, der kan få et glas til at springe :shock:

Så kom der lige tårer :megaked:

 

:ae: Årh det lyder ikke sjovt. Rigtig god bedring!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...