Hop til indhold

Surprise surprise!


Umulia
 Share

Recommended Posts

I dag har min hvalp fået mig til at tude :oops:

Jeg har feber, hovedpine, tandpine og ørepine - det er faktisk lige ved at være for meget. Så kryber den lille skid stille og roligt helt hen til mig, med snuden 2 cm fra mit ømme øre, og skriger "VIF!" i mezzosopran, der kan få et glas til at springe :shock:

Så kom der lige tårer :megaked:

 

:ae:God bedring til dig

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag har min hvalp fået mig til at tude :oops:

Jeg har feber, hovedpine, tandpine og ørepine - det er faktisk lige ved at være for meget. Så kryber den lille skid stille og roligt helt hen til mig, med snuden 2 cm fra mit ømme øre, og skriger "VIF!" i mezzosopran, der kan få et glas til at springe :shock:

Så kom der lige tårer :megaked:

Undskyld, Undskyld undskyld!!! men det fik mig simeplthen til at grine :oops: Håber du meget snart har det meget bedre :bighug:
Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for spanden :lol:

Men det billede er da vist lidt pral, er det ikke ;-) Jeg prøver i øjeblikket at lære Cicero at hente sin madskål, men det går ikke så godt.

 

Ha ha, der er ingen pral over det, for jeg har intet lært ham. Han var i haven og kom stolt spankulerende med den :lol::mrgreen: Helt selv nedlagt og alt muligt. Han er også kommet med en vandkande :engel: Men stadig ikke fordi han har lært det :genert: Fordi han synes, det er sjovt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, der er ingen pral over det, for jeg har intet lært ham. Han var i haven og kom stolt spankulerende med den :lol::mrgreen: Helt selv nedlagt og alt muligt. Han er også kommet med en vandkande :engel: Men stadig ikke fordi han har lært det :genert: Fordi han synes, det er sjovt.

 

Voodoo har 2 vandkander (synes han selv), de får mange bank og kommer nogle gange med ind i soveværelset om morgenen. Så kan man jo ikke sige at det var ham der vækkede os, ikke hans skyld vandkanden larmer som en sindssyg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Voodoo har 2 vandkander (synes han selv), de får mange bank og kommer nogle gange med ind i soveværelset om morgenen. Så kan man jo ikke sige at det var ham der vækkede os, ikke hans skyld vandkanden larmer som en sindssyg.

 

Cicero kommer som regel ind fra haven med kosten eller løvriven. Den hvalp har ingen fornemmelse af sin egen størrelse :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Molly bliver i dag 5 mdr. og desværre er hun længe om at lære at "stort og småt" ALTID afleveres udenfor :stupid:

 

Til gengæld er hun fantastisk SMUK! :shock::lun:

 

Der skete heller ikke noget på vores gulv i nat, men jeg har også en svag erindring om at jeg vist nok var oppe og åbne dør på et tidspunkt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...