Gæst Limo Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Kiki er bare så sød og så lækker, 6 mdr. gammel. Det fungerer så godt med hende, hun stortrives er glad, rolig og sjov. Hun elsker at "hjælpe" ved at bære min ene sko når vi skal ud i haven. Eller cigaretpakken, avisen eller hvad hun nu skal bære. Et brev til postkassen, hvor er hun stolt hele vejen derhen Og hvor er hun ved at blive stor. Nu kan hun løbe med de store hunde, side om side, indtil de bliver enige om at nu skal der græsses eller vises et spændende sted i skovbrynet. De mindre hunde, kryber hun for så de ikke bliver bange for hende - ih hun er bare så dejlig :hjerte::hjerte::hjerte: Her er lidt billeder fra hendes første tur på stranden... [ATTACH]49444[/ATTACH] [ATTACH]49445[/ATTACH] [ATTACH]49446[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Dejlige Kiki .. Hvad vejer hun nu ? Vil hun i vandet ? Igår tog Freja sine første svømmetag - pind var lige 5 cm længere ude end hun kunne bunde ( smil )og vups så tog hun svmmetag Freja vejer 24 kg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Limo Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Dejlige Kiki .. Hvad vejer hun nu ? Vil hun i vandet ? Igår tog Freja sine første svømmetag - pind var lige 5 cm længere ude end hun kunne bunde ( smil )og vups så tog hun svmmetag Freja vejer 24 kg Hun ville kun soppe, men lavede svømmetag da hun gik i vandet :klap: Hun vejer 26,5 kg og er 27 uger i morgen. Jeg vil prøve det med at få hende lidt længere ud i vandet næste gang, så må jeg se om hun vil... og kan... ellers må jeg jo i efter hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts