Dinah Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 månedens hund oktober 2011 "Beskidt hund" Et billede af hunden, hvor den evt. har rullet sig i mudder, været i beskidt vand, spist leveposteg hvor der er i hele ansigtet OSV. Der må gerne være flere hunde på billedet, men så skal begge være beskidte:5up: Dit valgte billede sendes til Dinah som privatbesked eller som link til billedet. Ingen hjælpetråd, da alle billeder skal være nye for alle fra den 21. OKTOBER. Se profil: Dinah Vær opmærsom på, at billederne, der kommer til afstemning er tumbnail-små dvs, som de vil se ud, som vinder øverst på siden. Så beskær gerne billedet. Jeg gør dem tumbnailsmå -det behøver I ikke at gøre - motivet skal bare være tydeligt. NB:Der må gerne være flere hunde på billedet i denne måned !!!!!!!!!!!! HUSK at kandidat billederne skal være indsendt senest den 20. oktober kl. 20.00 for at deltage. Herefter ser vi billederne igennem i moderatorgruppen, og hvis billedet ikke passer til månedens kategori eller der er fejl i opload, bliver dette sorteret fra. Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter. KUN ét billede af samme hund, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. Send KUN 1 billede - hvis du fortryder i løbet af måneden, så send mig det nyvalgte med henvisning til hvilket billede, der skal slettes. Denne måneds kategori er valgt af september måneds vinder. Præmie: 12 måneders gratis hjemmeside hos 123hjemmeside - nu med stamtavle funktion(Værdi: 499.-) 1. stk mulepose med hunde-forum.dk tryk.Læs mere om muleposen / eller bestilling her)Hvis der er flere end 1 vinder, trækkes der lod om præmien! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 God kategori :5up: Glæder mig til at se en masse beskidte hunde, og lur mig om endnu en samojede såsom Voodoo er en ret god kandidat til at vinde denne kategori :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 God kategori :5up: Glæder mig til at se en masse beskidte hunde, og lur mig om endnu en samojede såsom Voodoo er en ret god kandidat til at vinde denne kategori :blink: og så må vi med sorte hunde kigge på hihi ej jeg tager alligevel skod billeder så glæder mig bare til at se en masse snavsede hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Oktober 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Ja og Coco var fyldt med Chips-dip i hele hovedet i aftes og fik ikke taget billede:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 og så må vi med sorte hunde kigge på hihi ej jeg tager alligevel skod billeder så glæder mig bare til at se en masse snavsede hunde Haha, ja det eneste jeg lige kan komme i tanke om af Duffy, er hvor hun er rullet helt ind i sne, men tæller jo næppe som beskidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Oktober 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 og så må vi med sorte hunde kigge på hihi ej jeg tager alligevel skod billeder så glæder mig bare til at se en masse snavsede hunde Cremefraise-chips-dip kan godt ses på sort hund:engel: Fik syn for sagn i aftes:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Cremefraise-chips-dip kan godt ses på sort hund:engel: Fik syn for sagn i aftes:stupid: der skal bare pænt meget dip til at gøre en labrador beskidt :hmm:måske kan jeg bruge babygylp, det har vi i rigelige mængder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Liva er jo mudder-magnet, så mon ikke jeg kan finde et billede eller to :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Her vil det da være oplagt at Noomi deltager Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Hvaaa, vinder jeg ikk også en mulepose Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Hvis nogen af jer har problemer med at deltage i konkurrencen vil Noomi gerne vise jeres hunde hendes yndlingsmudderhuller :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Hvis nogen af jer har problemer med at deltage i konkurrencen vil Noomi gerne vise jeres hunde hendes yndlingsmudderhuller :slem: Liva har også et par gode steder, og hun er allerede i gang med at lære Maggie at mudderbade - men mudder på sort hund virker ikke rigtig på billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Liva har også et par gode steder, og hun er allerede i gang med at lære Maggie at mudderbade - men mudder på sort hund virker ikke rigtig på billeder Hvis du venter til det tørrer, så bliver det vel lidt lysere? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Hvis du venter til det tørrer, så bliver det vel lidt lysere? Hun er jo lab, så det drysser jo bare af. De er jo "selvrensende" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Hun er jo lab, så det drysser jo bare af. De er jo "selvrensende" Det er Noomi også... Ud over hele gulvet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Hvis nogen af jer har problemer med at deltage i konkurrencen vil Noomi gerne vise jeres hunde hendes yndlingsmudderhuller :slem: Det har jeg faktisk, Aslan bliver kun beskidt på snuden :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Det har jeg faktisk, Aslan bliver kun beskidt på snuden :lol: Så må du tage Aslan under armen og komme herover. Noomi kender nogle rigtig gode, dybe og lækre nogen :slem::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Oktober 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Hvaaa, vinder jeg ikk også en mulepose jo da, men det styrer Admin:blink: og kontakter dig for en adresse:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 jo da, men det styrer Admin:blink: og kontakter dig for en adresse:5up: Det var godt :slem: .. - Sikke mange mennesker der vil ha min adresse her for tiden :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Oktober 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2011 Det var godt :slem: .. - Sikke mange mennesker der vil ha min adresse her for tiden :slem: hehe :slem: ja, du er vældig eftertragtet:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 og så må vi med sorte hunde kigge på hihi ej jeg tager alligevel skod billeder så glæder mig bare til at se en masse snavsede hunde Har Skipper aldrig rullet sig i en mudderpøl???? Det ses ganske tydeligt på min sorte hund... Hun er jo lab, så det drysser jo bare af. De er jo "selvrensende" :shock: Mon det er noget, som følger med stamtavlen?? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Har Skipper aldrig rullet sig i en mudderpøl???? Det ses ganske tydeligt på min sorte hund... :shock: Mon det er noget, som følger med stamtavlen?? :hmm: det kan godt være det er det vi betaler ekstra for skipper er i hvert fald også selvrensende :blink: nej han er ikke så stor fan af mudderpøle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 det kan godt være det er det vi betaler ekstra for skipper er i hvert fald også selvrensende :blink: nej han er ikke så stor fan af mudderpøle Kan da også være, at det er fordi Audreys pels er lidt flatteragtig. Den er både længere og finere end labradorpels... :hmm: Du er heldig! Bare det er flydende, så er Audrey der! Og hvis det ikke når op over ryggen, så ruller man sig bare godt og grundigt... :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Kan da også være, at det er fordi Audreys pels er lidt flatteragtig. Den er både længere og finere end labradorpels... :hmm: Du er heldig! Bare det er flydende, så er Audrey der! Og hvis det ikke når op over ryggen, så ruller man sig bare godt og grundigt... :stupid: Jeg tror, at du er inde på noget af det rigtige der. Liva er jo lab/golden men med golden pels og på hende drysser det også af, når det er tørret. Jeg tror, at det var Ninjamor som først kaldte lab-pelsen som selvrensende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Jeg tror, at du er inde på noget af det rigtige der. Liva er jo lab/golden men med golden pels og på hende drysser det også af, når det er tørret. Jeg tror, at det var Ninjamor som først kaldte lab-pelsen som selvrensende HALLeluja jeg har oplevet miraklet!! :klap: Har været i Bernstorffsparken her til aften. Det lykkedes mig at holde frøkenen fra det våde, på nær en enkelt gang, hvor hun kun blev våd på ben og mave. DENNE GANG () nåede hun at tørre og da vi kom hjem, var der faktisk ikke noget spor af hendes lille vandeskapade. Hun plejer bare altid at være så pokkers grundig, at hun aldrig når at tørre før vi er hjemme, og så er hun stadig smaddersnavset, og så smider moren hende i bad, og så bliver badekarret helt sort af snavs, og så.... Sikke en praktisk foranstaltning... :banan: Og jeg som gik og var så misundelig på samojedepels... Den tørrer nu stadig hurtigere.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts