Hop til indhold

Gratis dokument program?


MiniBillen
 Share

Recommended Posts

Ja, som overskriften siger, mangler jeg et program til at skrive dokumenter i, som både er godt og gratis:-D

 

Jeg har wordpad på min computer, men af en eller anden årsag, gemmer den altid dokumterne som word-filer, hvilket betyder at jeg ikke kan gå ind og rette i dem..

 

Jeg har et par gange benyttet googles dokumentprogram, men det er simpelthen så dårligt, at det holder min tålmodighed slet ikke til.. Når jeg har skrevet 1 linie, har den kun registreret 1/3 af bogstaverne og kun 1/2 af mellemrummende.. Skriver jeg i oldemor tempo, er det ca ½ af bogstaverne der reigistreres..

Så hvis min computer skal blive lidt ældre er jeg nød til at finde et godt gratis program, ellers er der stor risiko for at computeren ryger ud af vinduet:lol:

 

Er der nogen af jer der har kendskab til et godt gratis program?

Link til indlæg
Del på andre sites

Enten kan man pt. ikke downloade det eller også kan jeg bare ikke finde ud af det:megaked:

 

Når jeg er på siden og er gået ind i downloads, når så jeg trykker på deres link til at downloade, så siger min browser at siden er utilgængelig ligesom når man ingen internet forbindelse har:vedikke::megaked:

 

Også her...de har vist problemer..

 

http://download.services.openoffice.org/files/localized/da/3.2.1/OOo_3.2.1_Win_x86_install_da.exe

 

Den her er udviklet ud fra openoffice

http://da.libreoffice.org/libreoffice-danmark/

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...