martin Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Hej . jeg vil spøger jer om hvornår min lille valp må komme i hundeskoven sammen med de store og løbe og tønse rundt som de har løst til hun er 14 uger gammel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tacora Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Hej .jeg vil spøger jer om hvornår min lille valp må komme i hundeskoven sammen med de store og løbe og tønse rundt som de har løst til hun er 14 uger gammel Nu skriver du ikke noget om hviken race du har, så hvis vi ser bort fra racespecifikke krav må du tage hvalpen med ud fra dag et (otte uger) Jeg ville dog aldrig vælge hundeskoven; men et sted hvor jeg kunne have langt større kontrol over omgivelserne Venlig hilsen Steen Stenild Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret Oktober 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Nu skriver du ikke noget om hviken race du har, så hvis vi ser bort fra racespecifikke krav må du tage hvalpen med ud fra dag et (otte uger)Jeg ville dog aldrig vælge hundeskoven; men et sted hvor jeg kunne have langt større kontrol over omgivelserne Venlig hilsen Steen Stenild det er en malamut på 14 uger men det jeg mener er at må hun tonse rundt i hundeskoven uden det skader jeg har selv 2 store mutter som hun leger med til dagligt i haven og de plejer at få 30 min i hundeskoven så derfor spør jeg om den lille også må det uden at overmotioner lige nu går hun 14 min 3 gange dagen som man anbefalder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 det er en malamut på 14 uger men det jeg mener er at må hun tonse rundt i hundeskoven uden det skader jeg har selv 2 store mutter som hun leger med til dagligt i haven og de plejer at få 30 min i hundeskoven så derfor spør jeg om den lille også må det uden at overmotioner lige nu går hun 14 min 3 gange dagen som man anbefalder Jeg ville tage den bette med, og lade hende tonse rundt den halve time... Husk dog at vild leg ikke er sundt... Faktisk anbefalede min dyrlæge at man hellere skulle lade sin hund løbe sig træt (Altså ved f.eks. at styrte rundt efter en bold) fremfor at lege vildt med en anden hund, da der, som du også lidt er inde på er større risiko for at skade hvalpen under vild leg end ved løb... Tag hende med, men sørg virkelig for det er et sted hvor hun ikke bliver tromlet ned, og får en masse dårlige oplevelser... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tacora Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Jeg ville tage den bette med, og lade hende tonse rundt den halve time... Husk dog at vild leg ikke er sundt... Faktisk anbefalede min dyrlæge at man hellere skulle lade sin hund løbe sig træt (Altså ved f.eks. at styrte rundt efter en bold) fremfor at lege vildt med en anden hund, da der, som du også lidt er inde på er større risiko for at skade hvalpen under vild leg end ved løb... Tag hende med, men sørg virkelig for det er et sted hvor hun ikke bliver tromlet ned, og får en masse dårlige oplevelser... Enig tag hende med ud; men stop de andre hvis det går for hårdt for sig. Og så find et bedre sted end hundeskoven. Venlig hilsen Steen Stenild Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts