Hop til indhold

Recommended Posts

Der er et par misforståelser i avisen blandt andet er jeg blevet social og sundhedsassistent uden at ha taget den videre udannelse men tænker det fint nok hihi :engel:

Men prøv se her jeg synes godtnok han har gjort det godt den kære journalist og med tanke på han ingen forstand har på hunde og faktisk ikke bryder sig om dem... Dog blev han ldit glad for koda sikkert derfor han kom med på forsiden hihi

Lokalavisen Assens - 04-10-2011

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Der er et par misforståelser i avisen blandt andet er jeg blevet social og sundhedsassistent uden at ha taget den videre udannelse men tænker det fint nok hihi :engel:

Men prøv se her jeg synes godtnok han har gjort det godt den kære journalist og med tanke på han ingen forstand har på hunde og faktisk ikke bryder sig om dem... Dog blev han ldit glad for koda sikkert derfor han kom med på forsiden hihi

Ej hvor fint :-) Tillykke med debuten i lokal avisen:klap:Det må alligevel være lidt sjovt sådan at være med, og ovenikøbet på forsiden. I er jo berømte nu:mrgreen:

Han har da også troete at Kiki er en Aussie;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor fint :-) Tillykke med debuten i lokal avisen:klap:Det må alligevel være lidt sjovt sådan at være med, og ovenikøbet på forsiden. I er jo berømte nu:mrgreen:

Han har da også troete at Kiki er en Aussie;-)

Taark det er lidt sjovt faktisk helt vildt sjovt hehe :mrgreen:

Synes billederne er så fine dem er jeg super glad for..

Tror han blev forvirret over de 2 racer hun var blandet af og så var det nok bare det nemmeste at gøre hende til en af dem hehe :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Taark det er lidt sjovt faktisk helt vildt sjovt hehe :mrgreen:

Synes billederne er så fine dem er jeg super glad for..

Tror han blev forvirret over de 2 racer hun var blandet af og så var det nok bare det nemmeste at gøre hende til en af dem hehe :engel:

Et hvert "ikke hundemennske" ville blive forvirret, så forstår ham godt:blink:

Og ja, fine billeder, forstår godt at du er glad for dem:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig fin artikel! I betragtning af at den ikke er så lang, er der kommet rigtig mange gode ting med :-) Den kan du i hvert fald godt være stolt af!

Tror jeg lever højt på den artikkel længe, må da vidst helelre lige sætte mit hår og ikke lige ta mine lyserøde clocks på op at handle nu hvor man er kendt på vestfyn hihi :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedest! Fra nu af skal du altid gå med solbriller, det gør de kendte!

Det var da en super fin artikel, du har fået meget med om at stimulere sin hund :5up:

Jeg forstår ikke det aller-allersidste, der er en firkant og så står der "scan barcoden og se Linda træne med sine hunde"?

Link til indlæg
Del på andre sites

(...)

Hehe nå jamen så må den vel også skrives på CV'et ? Du har jo skriftligt bevis ? :lol::engel:

Synes det er en rigtig god artikel og dine 5 råd er også bare :5up::5up::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedest! Fra nu af skal du altid gå med solbriller, det gør de kendte!

Det var da en super fin artikel, du har fået meget med om at stimulere sin hund :5up:

Jeg forstår ikke det aller-allersidste, der er en firkant og så står der "scan barcoden og se Linda træne med sine hunde"?

Hehe solbrillerne sidder i panden og hatten lidt på skrå :mrgreen:

Det sidste forstår jeg heller ikke men ved han optog lidt tricks med koda men ved ikke hvordan man kan se den :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe solbrillerne sidder i panden og hatten lidt på skrå :mrgreen:

Det sidste forstår jeg heller ikke men ved han optog lidt tricks med koda men ved ikke hvordan man kan se den :engel:

med iphone/ipad eller android mobil enhed kan man jo skanne en barcode og så får man den service der er bag, i det her tilfælde nok et link til et sted man kan se det han optog :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites