Linda Skrevet Oktober 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Der er et par misforståelser i avisen blandt andet er jeg blevet social og sundhedsassistent uden at ha taget den videre udannelse men tænker det fint nok hihi Men prøv se her jeg synes godtnok han har gjort det godt den kære journalist og med tanke på han ingen forstand har på hunde og faktisk ikke bryder sig om dem... Dog blev han ldit glad for koda sikkert derfor han kom med på forsiden hihi Lokalavisen Assens - 04-10-2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Der er et par misforståelser i avisen blandt andet er jeg blevet social og sundhedsassistent uden at ha taget den videre udannelse men tænker det fint nok hihi Men prøv se her jeg synes godtnok han har gjort det godt den kære journalist og med tanke på han ingen forstand har på hunde og faktisk ikke bryder sig om dem... Dog blev han ldit glad for koda sikkert derfor han kom med på forsiden hihi Lokalavisen Assens - 04-10-2011 Ej hvor fint Tillykke med debuten i lokal avisen:klap:Det må alligevel være lidt sjovt sådan at være med, og ovenikøbet på forsiden. I er jo berømte nu:mrgreen: Han har da også troete at Kiki er en Aussie;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Oktober 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Ej hvor fint Tillykke med debuten i lokal avisen:klap:Det må alligevel være lidt sjovt sådan at være med, og ovenikøbet på forsiden. I er jo berømte nu:mrgreen: Han har da også troete at Kiki er en Aussie;-) Taark det er lidt sjovt faktisk helt vildt sjovt hehe Synes billederne er så fine dem er jeg super glad for.. Tror han blev forvirret over de 2 racer hun var blandet af og så var det nok bare det nemmeste at gøre hende til en af dem hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Hvor er i dygtige :5up::5up::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Iiih hvor fint:klap: Ja, han mente også Kiki var en aussie, men okay, hvis han ikke er hundemenneske, kan man måske ikke forlange mere:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Taark det er lidt sjovt faktisk helt vildt sjovt hehe Synes billederne er så fine dem er jeg super glad for.. Tror han blev forvirret over de 2 racer hun var blandet af og så var det nok bare det nemmeste at gøre hende til en af dem hehe Et hvert "ikke hundemennske" ville blive forvirret, så forstår ham godt:blink: Og ja, fine billeder, forstår godt at du er glad for dem:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Oktober 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Iiih hvor fint:klap: Ja, han mente også Kiki var en aussie, men okay, hvis han ikke er hundemenneske, kan man måske ikke forlange mere:engel: Hehe han har sikkert siddet med sine noter og så har han bare besluttet ej hun må sku også være sådan en hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Ih, hvor en fin artikel Uh ja og så endda på forsiden også :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Fin artikel :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Rigtig fin artikel! I betragtning af at den ikke er så lang, er der kommet rigtig mange gode ting med Den kan du i hvert fald godt være stolt af! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Oktober 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Rigtig fin artikel! I betragtning af at den ikke er så lang, er der kommet rigtig mange gode ting med Den kan du i hvert fald godt være stolt af! Tror jeg lever højt på den artikkel længe, må da vidst helelre lige sætte mit hår og ikke lige ta mine lyserøde clocks på op at handle nu hvor man er kendt på vestfyn hihi :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Fedest! Fra nu af skal du altid gå med solbriller, det gør de kendte! Det var da en super fin artikel, du har fået meget med om at stimulere sin hund :5up: Jeg forstår ikke det aller-allersidste, der er en firkant og så står der "scan barcoden og se Linda træne med sine hunde"? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Super artikel og dejlige billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Det kan jeg godt forstå at du synes er lidt sjovt at have været med til. Tror artiklen var af så tilpas kort længde at den sikkert kan få netop de hundeejere der har allermest brug for det, til at læse den. Flot gået af både dig og den (hunde)uerfarne journalist. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Der er et par misforståelser i avisen blandt andet er jeg blevet social og sundhedsassistent uden at ha taget den videre udannelse men tænker det fint nok hihi (...) Lokalavisen Assens - 04-10-2011 Hehe nå jamen så må den vel også skrives på CV'et ? Du har jo skriftligt bevis ? Synes det er en rigtig god artikel og dine 5 råd er også bare :5up::5up::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Rigtig fin artikel. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 godt gået linda, der er gang i dig:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Oktober 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Fedest! Fra nu af skal du altid gå med solbriller, det gør de kendte! Det var da en super fin artikel, du har fået meget med om at stimulere sin hund :5up: Jeg forstår ikke det aller-allersidste, der er en firkant og så står der "scan barcoden og se Linda træne med sine hunde"? Hehe solbrillerne sidder i panden og hatten lidt på skrå Det sidste forstår jeg heller ikke men ved han optog lidt tricks med koda men ved ikke hvordan man kan se den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Hehe solbrillerne sidder i panden og hatten lidt på skrå Det sidste forstår jeg heller ikke men ved han optog lidt tricks med koda men ved ikke hvordan man kan se den med iphone/ipad eller android mobil enhed kan man jo skanne en barcode og så får man den service der er bag, i det her tilfælde nok et link til et sted man kan se det han optog :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Så bryder vi ud i sang Linda S. (MED solbriller! ) Lex og Klatten - For Kendt - YouTube Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Oktober 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 med iphone/ipad eller android mobil enhed kan man jo skanne en barcode og så får man den service der er bag, i det her tilfælde nok et link til et sted man kan se det han optog :blink: Nårh sådan Så bryder vi ud i sang Linda S. (MED solbriller! ) Lex og Klatten - For Kendt - YouTube hihi :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Rigtig fin artikel, tillykke med gennembruddet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts