Hop til indhold

Vis os din blandings hund eller gadekryds


Gæst sunrise
 Share

Recommended Posts

Hvor kommer de blå øjne fra? Det er wauw:hjerte:

 

 

Det er vidst en "fejl" fra Foxterrieren så vidt jeg har forstået... :genert:

begge øjne er to-farvede, de er blå forneden og brune foroven... og han er blevet tjekket for lang tid siden (før jeg fik ham) og han har ikke nogle af de defekter der skulle følge med de to-farvede øjne (kan ikke huske hvilke(n) defekt det var de kunne lide af)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er vidst en "fejl" fra Foxterrieren så vidt jeg har forstået... :genert:

begge øjne er to-farvede, de er blå forneden og brune foroven... og han er blevet tjekket for lang tid siden (før jeg fik ham) og han har ikke nogle af de defekter der skulle følge med de to-farvede øjne (kan ikke huske hvilke(n) defekt det var de kunne lide af)

 

Okay, men smukke er de:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mød Luffe, min storebrors + svigerindes blandingshund. Han er et par måneder yngre end Oskar og er en blanding af gravhund og tysk jagtterrier - han har krudt i røven! :shock: og desværre forstår min svigerinde ikke helt, det der med hunde :vedikke:

 

IMG_2738.jpg

 

IMG_2757.jpg

 

 

Ih, hvor han ligner min lille Soko. Jeg ved ikke hvad hun er blandet af, men hun kunne godt have noget tysk jagt terrier temperament.

DSC_1527.jpg

003.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

uuuuh så fin en lille agilityhund han kunne blive :blink:

Det bliver han desværre aldrig :cry: han har en trist skæbne. Han bor i en hundegård, møder aldrig andre hunde og når han gør, er han helt oppe og køre. Når han er med inde i huset, så er han helt rolig, men så snart der kommer gæster (mig fx), bliver han total hvalpet, og hopper og danser rundt på gulvet, mens han bider og slikker - og han er altså 2...

Min storebrors kæreste (som ville have hund - min storebror ville ikke, men gav sig) ved slet ikke, hvad det vil sige at have hund. Han bliver ikke aktiveret, han kommer ud at gå, men det er ca også det....

Både min far og jeg forsøgte at forklare min svigerinde, at en hund af de to racer, helt sikkert vil blive et stort stykke arbejde, og som kræver en del aktivering - som hun sikkert ikke ville kunne give... Hun var ligeglad, hvalpen var nuttet :stupid:

Jeg ville ønske, at svigerinden kunne se problemet, men uanset hvad jeg prøver at forklare hende, så siver det ikke ind :/ Jeg går inderligt og håber på en omplacering :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Ricco.jpg Jamen hvis vi snakker blandingshunde, kan jeg da dele et billede af min mors gamle hund Ricco.

Vi blev aldrig klar over hvad der egentlig var i ham udover Golden.

Han bar som regel halen i en bue indover ryggen.

 

Han blev desværre aflivet akut pga. pludselig lammelse der gjorde ham ude af stand til at bruge den bagerste del af kroppen. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gravbulleren

Jeg vil da også lige vise min lille blandingshund, Liva, frem :-) hun er en blandig af fransk bulldog og gravhund, dog mest den franske.

En glad 10 måneder gamel vovse som i øjeblikket har en forkærlighed for blade ;-)

IMAG0677.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Kan vi også være med.

 

Brutus, nu 12 år gammel, hans mar var: ruhåret gravhund/tyskjagterrier og faderen Breton. På sine gamle dage er han blevet en rigtig hygge hund, men ellers er han dejlig frisk, iselvom han er ved at være en ældre herre.

 

Bananna, er 6 år, Mor Labrador/ds gårdhund og faderen ds gårdhund. Meget aktiv, og fortiden træner vi agility, hvilket hun elsker. Men ellers har vi også gået til almindelig lydighed, spor og rally.

DSC_1091.jpg

DSC_0086.jpg

DSC_0089.jpg

DSC_0061.jpg

DSC_0092.jpg

13026.jpg

DSC_0112.jpg

13024.jpg

DSC_0427.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Kan vi også være med.

 

Brutus, nu 12 år gammel, hans mar var: ruhåret gravhund/tyskjagterrier og faderen Breton. På sine gamle dage er han blevet en rigtig hygge hund, men ellers er han dejlig frisk, iselvom han er ved at være en ældre herre.

 

Bananna, er 6 år, Mor Labrador/ds gårdhund og faderen ds gårdhund. Meget aktiv, og fortiden træner vi agility, hvilket hun elsker. Men ellers har vi også gået til almindelig lydighed, spor og rally.

 

Hvor ser de dejlige ud. Skønt at han kan nyde sin alderdom og de ser ud til at komme fint ud af det sammen. Er vild med det billede hvor de sidder på stolen sammen:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser de dejlige ud. Skønt at han kan nyde sin alderdom og de ser ud til at komme fint ud af det sammen. Er vild med det billede hvor de sidder på stolen sammen:lun:

 

Tak :-) de kommer så godt ud af det sammen, i selvom vi, jeg ved ikke hvor mange kurve, puder og tæpper, så skal de altid forsøge at mase sig ned i den samme kurv.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
[ATTACH=CONFIG]70063[/ATTACH] Jamen hvis vi snakker blandingshunde, kan jeg da dele et billede af min mors gamle hund Ricco.

Vi blev aldrig klar over hvad der egentlig var i ham udover Golden.

Han bar som regel halen i en bue indover ryggen.

 

Han blev desværre aflivet akut pga. pludselig lammelse der gjorde ham ude af stand til at bruge den bagerste del af kroppen. :(

 

Ruhaaret gravhund er mit bud helt klart!. Han er skon!

Link til indlæg
Del på andre sites

. [ATTACH=CONFIG]70480[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70481[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70482[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]70483[/ATTACH]

Her er Charlie , han er bladning af DSG-Lab og Cocker. Han er kærestens og min første hund sammen, han fylder rigtig meget i vores hverdag og rigtig meget i min, han er min prins

 

Hvor er han fin:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et par billeder af min skønneste, dejligste putte, tosse hunde:hjerte:

 

Hun er en blanding af Sort labrador og et hul i hækken...Tror muligvis at der er schæfer i hende, måske hvid, siden hun er gul og jeg har set en hund af den blanding som lignede til forveksling, samt flere sort schæfer/lab kryds som også har mange træk til fælles... Sheila er dog længere i krop og ben end de fleste af dem, så en form for mynde eller dobermann er også en mulighed..

Jeg har fået hende som en omplacering 11 mdr gammel. Det er nu snart 10 år siden, så hun er ved at være en voksen dame, dog heldigvis stadig med krudt i måsen, bliver ikke kaldt tigerdyr for ingenting:)

 

Jeg har lært mere af hende og ønsket om at forstå hende end nogen bog eller uddannelse kunne lære mig, hun er nok min "once in af life time" hund:lun:

8882.jpg

DSC00629.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...