Hop til indhold

måske har jeg skabt tulles problemer.


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

For et års tid siden snakket jeg en del om tulles broblemer med andre hunde.

det skulle hedesig at hun er eget kønsagrasiv men jeg tror ikke det er tilfællet.

 

jeg har brugt kvælerhalsbånd til tulle i starten vor broblemerne med hinne og andre hunde osse var størst og jeg tror at jeg selv har lavet di problemer for når hun så en anden hund trak hun meget og jeg tror måske hun har fået en

vemlig opblevelse på grund af kvæler og forbundet det med den hund hun så og grandere er vist ret følsomme så kan det ikke tenkes at det faktisk var problemet den gang.??

 

men kan det være rektigt at man treker så utrolig meget for at komme til at hilse på en tilfeldig hund.??

 

det er let vektigt fordi jeg en gang fik billet nogle in her på hf at tulle nog ikke skulle have dem som lejekamerat for hun

kan ikke med andre tæver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vigtigste når 2 hunde hilser er, at linerne er helt løse. Det med at trække for at komme HEN til en hund, det er vist ret normalt.. det gør mine i hvert fald gerne.

 

Hvis man er usikker på om ens hund kan lide den anden hund, så kan det hjælpe at gå tur med dem, så er de opmærksomme på så mange andre ting samtidigt med hinanden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...