Gæst Lillemyr Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hej. Jeg har lige set at Barf center fyn holder åben på søndag. De sælger bla. 12kg kallun for 225kr. Se også de andre tilbud på deres hjemmeside. Hilsen Tina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2011 Sjovt, det så jeg også Og nu har vi købt fryser til klam kallun Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lillemyr Besvaret Oktober 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2011 Så skal der vej stor-shoppes til ære for mad-hunden:blink: Husk det er på deres privatadresse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 Så skal der vej stor-shoppes til ære for mad-hunden:blink:Husk det er på deres privatadresse Ved ikke om der skal stor shoppes, men skal da lige have kigget på det. Har lige fået solgt noget af aslans dyre tørfoder, så har jo modtaget nogle madpenge 12 kg kallun for 225, også selv om det er okse kallun så må sippen jo bare bide i det sure æble :drille: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lillemyr Besvaret Oktober 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 LOL. Bare vent til du prøver pandelapperne. De stinker som bare pokker af sur r.. . Jeg har vænnet mig til lugen af alt andet en dem, de er frygtelige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts