Gæst blackie23 Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hej Jeg har mistet min ven som plejer at køre mig og mine to hunde i hundeskoven, og søger nu en ny kørelejlighed. så hvis du bor i nærheden af Kolding, og kunne tænke dig at få selskab af mig og mine to mynder, vil jeg blive rigtig glad da hundene savner det meget. jeg vil selvfølgelig betale kørselspenge. mvh Lise Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Oktober 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2011 Hej og velkommen til hunde-forum Jeg ville rigtig gerne kunne hjælpe dig, men bor i Sønderborg, så der er jo lidt langt sådan til hverdag. Jeg har selv 2 mynder, en lalleglad greyhoundtæve og en lidt mere seriøs whippethan Hvad er dine mynder for nogen? Jeg håber du bliver hængende her på hunde-forum, vi kunne godt bruge nogen flere mynde-ejere. Jeg leder altid efter mynder at mødes med til gåture, så jeg kommer da gerne til Kolding en gang imellem, hvis du er interesseret i at mødes? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Oktober 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2011 Du skulle vel aldrig være fra Lunderskov? hehe...så lige to mynder derude i dag med dækkener på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst blackie23 Besvaret Oktober 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2011 Hej tak for dit svar. Jeg har to galgoer, der kommer fra et internat i Spanien. De er seks år gamle, og tæven er ikke så legesyg, men min han er næsten altid frisk på at spurte rundt og lege. Jeg vil meget gerne mødes til gåture hvis det kan lade sig gøre. Jeg bor i Lunderskov tæt på Kolding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2011 Du skulle vel aldrig være fra Lunderskov? hehe...så lige to mynder derude i dag med dækkener på... Hej tak for dit svar. Jeg har to galgoer, der kommer fra et internat i Spanien. De er seks år gamle, og tæven er ikke så legesyg, men min han er næsten altid frisk på at spurte rundt og lege. Jeg vil meget gerne mødes til gåture hvis det kan lade sig gøre. Jeg bor i Lunderskov tæt på Kolding Ej hvor pudsigt :lol: Velkommen til forum! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Oktober 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 Hej tak for dit svar. Jeg har to galgoer, der kommer fra et internat i Spanien. De er seks år gamle, og tæven er ikke så legesyg, men min han er næsten altid frisk på at spurte rundt og lege. Jeg vil meget gerne mødes til gåture hvis det kan lade sig gøre. Jeg bor i Lunderskov tæt på Kolding Ihh, galgoer.... Jeg synes bestemt vi skal mødes. Det lyder som om at din han og min tæve passer meget fint sammen, de kan huje lidt rundt, så kan min han og din tæve gå og snuse lidt sammen. Jeg skal til rømø i efterårsferien, og er lidt ophængt indtil da, men efter uge 42 må vi helt sikkert finde på en dato! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst blackie23 Besvaret Oktober 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 Du skulle vel aldrig være fra Lunderskov? hehe...så lige to mynder derude i dag med dækkener på... Jo jeg bor i Lunderskov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst blackie23 Besvaret Oktober 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 Ihh, galgoer.... Jeg synes bestemt vi skal mødes. Det lyder som om at din han og min tæve passer meget fint sammen, de kan huje lidt rundt, så kan min han og din tæve gå og snuse lidt sammen. Jeg skal til rømø i efterårsferien, og er lidt ophængt indtil da, men efter uge 42 må vi helt sikkert finde på en dato! Ja det må vi, det glæder jeg mig til. Så må vi lige skrives ved når du kan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts