Hop til indhold

Storkøb af Orijen -vil du være med?

Recommended Posts

Gæst mosgaard

Jeg har kikket og regnet lidt på det - og hvis man var nogle stykker det kunne rotte sig sammen ku vi spare 16-17% på foder til wuffer.

Jeg bestiller gerne. Jeg bor i Århus.

MEN min kæreste bor i København (nyboder), og vi ses hver weekend. Så han kan altid tage nogle poser med derover.

Jeg kan nu se at man sparre ved storkøb - 6 poser af 13,5kg. Her må man gerne blande således man fx. køber 4 af en pose og to af en anden. Og mit næste spørgsmål er så er der nogen i Århus området der vil være med til dette? På den måde kan man spare op til 16-17% - hvilket jo er en hel del, nu det jo ikke er det billigeste produkt i verden... har lige lavet en lille beregning til jer...

ORIJEN: 1 Pose vs. Storkøb - 6 stk.

Orijen Adult

599,00kr for 1 pose

3010,00kr for 6 poser

584,00kr sparet ved storkøb

Orijen Adult 6 Fresh Fish

679,00kr for 1 pose

3410,00kr for 6 poser

664,00kr sparet ved storkøb

Orijen Regional Red

729,00kr for 1 pose

3665,00kr for 6 poser

709,00kr sparet ved storkøb

Man må godt blande poserne, så man køber fx. 2 af én og 4 af en anden. Så regner de stadig nogenlunde samme rabat ud. Det er ca.16-17% mener jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Jeg vil godt være med.. Og bor (indtil december) lige ved motorafkørslen ved Køge (på hans vej mod København).

Men jeg har ikke penge før til d. 1. november:genert:

Jamen 1. november passer egentlig også meget fint - da jeg skal på efterårsferie, hvor Tjalfe skal passes. Så der vil jeg ikke lige skifte over til det alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Fint, så vil jeg godt være med.. Vi kan jo se, om der er flere, der vil være med:-D

Ja det kunne være fint - så kan man få sit foderindkøb fordelt ud på flere måneder. På den måde har man heller ikke en masse stående som står og får temperatur svingninger mm.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis, det venter med at blive bestilt til engang i November, eller er noget vi kunne gøre fremover i det hele taget, kunne jeg eventuelt også være med på den:-D

Jeg har lige bestilt hjem til Charlie, og startet stille og roligt med lidt i aftensmaden her til aften, så alt afhængig af hvordan han reagere på det den næste måneds tid, så ville jeg da også være interesseret i at spare lidt pr sæk:blink:

Og denne pose er hvalpefoder, men næste gang jeg bestiller tror jeg han er ved at være gammel nok til det til voksne:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Men vi sparer pt kun 10-12 kr pr sæk på det der sammenkøb.. Alt efter valutakursen, så lægger den på 513 kr på zooplus (kan ikke huske om det var .de eller .co.uk:genert:)

Bare sådan, hvis nu det er:-D Og det er så adult-versionen

hmm det er vist ikke helt rigtig regnet.

FX. når en pose koster 599 men 6 poser koster 3010 og du her vil spare 584... så vil du på hver pose spare 97,33 altså ca. 100 kr:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

FX. når en pose koster 599 men 6 poser koster 3010 og du her vil spare 584... så vil du på hver pose spare 97,33 altså ca. 100 kr:blink:

Tror det er regnet ud ift til priserne på zooplus :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

ja ok, nu er jeg med... men er der ikke fragt oveni?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror det er regnet ud ift til priserne på zooplus :blink:

Ja, det var zooplus priser.. Men jeg glemte at logge ind, så den gav også 10% i ny-kunde rabat:mrgreen::oops::oops::engel:

Så pt er storkøb det billigste:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites