Umulia Skrevet Oktober 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Er der nogen der har et "tidsskema" el. lign over tandfrembrud og tandskifte? Cicero har et meget stort behov for at tygge i noget, og han piver tit medens han gør det, så jeg vil tro at der stadig er nogle bisser undervejs, men jeg er ikke inde i detaljerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Oktober 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 Som 8-ugers skulle hvalpen gerne have sine mælketænder - 28 styks. Voksentænderne begynder typisk at komme omkring 4-5mdr og så er det forskelligt hor hurtigt de sidste bliver skiftet. Omkring 7 måneder skulle de gerne være skiftet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 Det er ikke tyggeting der får ham til at pive? Det gjorde Voodoo da han var lille (mindre), jeg tror det var en blanding af fryd over mad og panik fordi hans små tænder ikke kunne gnave igennem det. Da tænderne virkelig gik bananas, gav jeg ham en isterning i ny og næ, det hjalp rigtig meget. Han stoppede i hvert fald med at vold-gnave i mig. Indtil næste gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 Som 8-ugers skulle hvalpen gerne have sine mælketænder - 28 styks. Nå men, så må vi jo i gang med at tælle :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 Det er ikke tyggeting der får ham til at pive? Det gjorde Voodoo da han var lille (mindre), jeg tror det var en blanding af fryd over mad og panik fordi hans små tænder ikke kunne gnave igennem det. Det er muligt, godt tænkt :5up: Da tænderne virkelig gik bananas, gav jeg ham en isterning i ny og næ, det hjalp rigtig meget. Han stoppede i hvert fald med at vold-gnave i mig. Indtil næste gang Tak for tippet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Oktober 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 Nå men, så må vi jo i gang med at tælle :hmm: Han "snakker" ikke bare mens han tygger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Oktober 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 ^Nå kan se at Buddha allerede har nævnt "snakken" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts