Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har et "tidsskema" el. lign over tandfrembrud og tandskifte?

Cicero har et meget stort behov for at tygge i noget, og han piver tit medens han gør det, så jeg vil tro at der stadig er nogle bisser undervejs, men jeg er ikke inde i detaljerne :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke tyggeting der får ham til at pive? Det gjorde Voodoo da han var lille (mindre), jeg tror det var en blanding af fryd over mad og panik fordi hans små tænder ikke kunne gnave igennem det.

Da tænderne virkelig gik bananas, gav jeg ham en isterning i ny og næ, det hjalp rigtig meget. Han stoppede i hvert fald med at vold-gnave i mig. Indtil næste gang ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke tyggeting der får ham til at pive? Det gjorde Voodoo da han var lille (mindre), jeg tror det var en blanding af fryd over mad og panik fordi hans små tænder ikke kunne gnave igennem det.

Det er muligt, godt tænkt :5up:

Da tænderne virkelig gik bananas, gav jeg ham en isterning i ny og næ, det hjalp rigtig meget. Han stoppede i hvert fald med at vold-gnave i mig. Indtil næste gang ;)

Tak for tippet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites