Hop til indhold

Mille søger nyt hjem


Gæst MariaAA
 Share

Recommended Posts

Gæst MariaAA

Hej Alle!

 

Jeg skriver på vegne af min mor som desværre må skille sig af med en af sine hunde. Mille er en Coton De Tulear også kaldet bomuldshund med DKK stamtavle, sundhedstjekket og fundet fri for alt!! Hun er 6 år gammel, bliver 7 til januar og en den mest fantastiske hund. Hun er blandet hvid og lysebrun i farven. Elsker at kæle med folk, også fremmede! Er vant til et hus med 3 børn og kan med andre hunde. Hun vil dog være en ideel alenehund da hun er mere interesseret i mennesker end at få hundevenner - men kan sagtens med andre hunde! Hun kan ikke nogen specielle tricks men kommer ved kald og kan gå helt uden snor på gaden. Hun er desuden stereliseret så der skulle ikke opstå problemer med løbetid eller livmoderbetændelse senere hen :)

 

Min mor er dog nødsaget til at skille sig af med hende fordi hun gør. Hun gør ikke konstant, men når nogen kommer ind af døren eller gæster f.eks rejser sig fra sin stol.Det påvirker dog min mor anden hund så meget at hun er nødt til at skille sig af med hende.

Ellers er hun en meget stille og rolig hund som er vant til at være alene hjemme i flere timer. De første 3 år af sin levetid var hun også alenehund i huset.

 

Jeg håber inderligt at vi kan finde et nyt hjem til hende!

 

Knus Maria

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariaAA

Min kusine har sagt hun vil tage hende hvis personerne i hendes opgang siger ok. Jeg vender tilbage for at fortælle om vi stadig søger et hjem eller ej.

 

Ellers kunne det være ideelt for Mille at komme hjem og hygge sig hos en af Jeres mødre som rigtigt vil forkæle hende.

Mange tak for Jeres svar!

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kusine har sagt hun vil tage hende hvis personerne i hendes opgang siger ok. Jeg vender tilbage for at fortælle om vi stadig søger et hjem eller ej.

 

Ellers kunne det være ideelt for Mille at komme hjem og hygge sig hos en af Jeres mødre som rigtigt vil forkæle hende.

Mange tak for Jeres svar!

 

Hvis din kusine bor i lejlighed, er det måske ikke den bedste idé at tage en meget gøende hund til sig. :genert: Det kan hurtigt give sure naboer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariaAA
Hvis din kusine bor i lejlighed, er det måske ikke den bedste idé at tage en meget gøende hund til sig. :genert: Det kan hurtigt give sure naboer.

 

 

Det er netop derfor hun først skal spørge sine naboer om "lov". Hun vil ikke sige ja, uden at de har sagt god for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er netop derfor hun først skal spørge sine naboer om "lov". Hun vil ikke sige ja, uden at de har sagt god for det.

 

hvad så om 1 måned når det er for meget for dem?

 

undskyld jeg spørger, men har din mor prøvet at træne det?

og hvorfor er det den ældste der skal "bøde" for at den nye hund bliver påvirket?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 years later...
9 timer siden, Inge skrev:

Mille må gerne  bo hos mig er  pensionist 67 år har  haft  hund  men måtte  desværre  få den aflivet  pga den blev  syg den blev 10 år bor i Aalborg  i hus med  have  og savner  at have  hund at kæle med  og gå små ture med send en mail 

opslaget er 11 år gammel

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...