Hop til indhold

Hvad skal i lave i weekenden-tråd :-)

Recommended Posts

Gæst Chocolate Labrador

Halløj HF :-D

Hvad skal i lave i weekenden? Har startet weekenden med et dejligt træningspas. Skønt at være ude i naturen, og den første kaninskindsdummy blev hentet med sucess. :klap::klap:

Vil nyde at være alene hjemme i aften mens manden er ser bold hos en kollega. I morgen skal jeg ud at tage nogle fotos (er blevet lidt kamera inspireret/fikseret her på det sidste) til et mandeløb i Nørresundby - Ekstrem Mandehørm. Lørdag aften skal jeg slappe af med min dejlige lab - og måske hive et par af de gamle Ninna Ottesen spil frem. Ren hygge :genert:

Og søndag står den på jagttræning. GLæder mig !

Hvad skal I?

God weekend, HF!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg holder loppemarked i min mors carport.. Så det går store dele af både lørdag og søndag med.

Min mor har været kreativ:

img005.jpg

Ellers skal jeg ikke noget..

Skal have afkalket og skuret mit badeværelse.. Men ved ikke om det er noget jeg skal gå i gang med nu, eller vente til vi kommer nærmere på flyttedagen:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Vi skal have vejet slagtelammene og have dem sorteret - så kryds lige fingre for, at der er en del, der har nået vægten + at min ryg holder :cool:

Derudover får vi besøg af et hold agilityvenner - vi skal bla møde deres nye border collie, der skal på miljøtræningstur her, så jeg ser frem til, at blive hvalpeskruk om noget :stupid: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdag skal jeg absolut kun lave det jeg gider! Måske købe en lille gave til nabo, som har fået baby i denne uge - men ellers ingenting. Har haft alt for travlt i ugens løb, og jeg er nødt til at passe lidt på.

søndag skal jeg muligvis til Femina messe, men ellers er det samme plan som lørdag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg holder loppemarked i min mors carport.. Så det går store dele af både lørdag og søndag med.

img005.jpg

Skal have afkalket og skuret mit badeværelse.. Men ved ikke om det er noget jeg skal gå i gang med nu, eller vente til vi kommer nærmere på flyttedagen:hmm:

Håber du får solgt godt ud :-D

Har der været et link eller andet til det hus? lejlighed? eller... som du skal flytte i? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber du får solgt godt ud :-D

Har der været et link eller andet til det hus? lejlighed? eller... som du skal flytte i? :-D

Tusind tak:-D

Mmm nææh ikke rigtig:genert: Altså der er en lejlighedsplan, men den er spejlvendt:mrgreen: Altså mit køkken og badeværelse er til venstre, når man går ind af døren:-D (til højre, når man kigger direkte på tegningen her)Plantegning er vedlagt.

Det er en 1-værelses på små 33 m2. Lille, men det vil være fint nok til mig og Luna i en periode.

Og der er have både foran og bagved, som du kan se på tegningen:-D Der er lagt fliser begge steder, men overvejer at hive fliser op i "bag"haven og så græs.. Foran vil jeg have en låge op, hvis jeg må:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Lyder til at I alle skal en masse gode ting i weekenden.. :-)

I aften står den på hygge med kæresten og fodbold kamp.

I eftermiddags var jeg sammen med to dejlige veninder på cafe inde i byen.. Så skønt, min ene veninde er 2 tal højgravid, så vi var lidt spændte på om vandet mon pludselig ville gå imens vi sad og hyggede..

Imorgen står den på hundetræning ude på Amager, og efter morgen træningen, skal jeg hjem og være kreativ med mit møbel projekt. Der er dømt arbejdsdag.. Lørdag aften skal jeg ikke lave andet end at slappe af og nyde at være alene hjemme..

Søndag skal jeg til træner udviklingsmøde i agility klubben, og efterfølgende har jeg en veninde aftale..

Og ind imellem skal vufferne ud at gå gode ture, trænes med og bare hygges om.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Fredag: Hygge med Mikkel, Lux og Asger :lun:

Lørdag: Er der kagetræf herhjemme :mrgreen:.

Søndag: Ishøj strandpark, med de seje :cool: !

Jeg vil også være sej, selvom jeg ikke er med til træf:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

img005.jpg

Lyder da helt vildt hyggeligt. Ærger mig lige p.t. lidt over, at jeg bor helt i Nordjylland. Hvor skal du flytte hen, Jeanette? (hvis jeg må spørge) :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
hundetræf uden hunde men med kage:slem:

Hundetræning søndag:banan:

HUndefolket er vist et kage-hyggefolk. Lyder som en dejlig weekend Dinah. Skønt med hundefolk man kan nørde med. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Vi skal have vejet slagtelammene og have dem sorteret - så kryds lige fingre for, at der er en del, der har nået vægten + at min ryg holder :cool:

Derudover får vi besøg af et hold agilityvenner - vi skal bla møde deres nye border collie, der skal på miljøtræningstur her, så jeg ser frem til, at blive hvalpeskruk om noget :stupid: :mrgreen:

endnu en omgang dejlige weekendplaner. Synes vi alle skal noget med hundene :-) :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

33 er godt nok ikke meget at bo på, hvis man har været vant til meget mere :genert:

Hvordan kan det være du besluttede at flytte - pga haven eller evt for at spare op til hus? :-D

Haven, men mindst lige så meget for at spare. Den er 1200 kr billigere pr måned. Jeg ryger på kontanthjælp til slut juli (medmindre den nye aftale går igennem) og så har jeg ikke råd til at bo her og stadig betale af på gælden.

Derudover vil jeg godt væk fra Karlemosen.. Både miljøet men også trapperne..

Jeg flytter til Herfølge, som ligger 9 km herfra.. Og jeg har 3-4 gamle veninder boende lige omkring mig (den ene er lige flyttet til samme sted og jeg kan kigge over på hendes hæk:lol:). Og jeg boede der fra jeg var 11 og indtil jeg flyttede hjemmefra som 18-årig, så det er lidt som at flytte hjem igen:-D

Jeg har en veninde, som bor: hende, hendes mand og 2 hunde (hvid schæfer (RIP Gilbert:lun:) og labrador) på 42 m2.. Så kan jeg også bo på 33.. Og have haver:lun:

Jeg glæder mig helt vildt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst flikflak

:banan: I aften futter min mand og jeg til Ålborg og danser et par timer :banan:

I morgen skal vi til nogle venner og spise. Jeg ville gerne have haft Rolf med. Men jeg kan ikke helt stole på hans bagben endnu :oops:

Søndag skal jeg til Randers og aflevere en af mine heste. Og selvfølgelig skal Rolf med der :vuf:

Hvis vejret er til det, invitere jeg nok Rolfs nye ven og hans mennesker herhjem søndag :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Fredag: Hygge med Mikkel, Lux og Asger :lun:

Lørdag: Er der kagetræf herhjemme :mrgreen:.

Søndag: Ishøj strandpark, med de seje :cool: !

hvad er der med den kage. Er det den sjællandske kagemafia??? :engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder da helt vildt hyggeligt. Ærger mig lige p.t. lidt over, at jeg bor helt i Nordjylland. Hvor skal du flytte hen, Jeanette? (hvis jeg må spørge) :oops:

Det må du da :-D

9 km fra Køge, i Herfølge (hvor dyrlægen har en waterwalk:banan::banan::banan:), jeg har boet der før.. Jeg flytter i en lille lejlighed, men vi får haver og vi slipper for trapper.. DET bliver Luna og mine knæ glade for:-D

Hver 14. dag kommer jeg her igen, da jeg gør rent hos min bror.. Aftalen er at mens jeg gør rent, passer min dejlige "overbo" Luna, og så kommer jeg op bagefter og hygger nogle timer:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg sidder og printer opgave og diverse lister ud til imorgen. Jeg skal nemlig have mit trænerhold op til afsluttende eksamen og sidste kursussamling. Jeg er færdig med retning af skriftlige eksamener og har noter til gennemgang af alt :cool:

Frokost er indkøbt så nu skal vi bare ned i morgen og rigge projektor til til den sidste teorilektion.

Lørdag formiddag: Praktisk eksamen, frokost, teori + praktisk træning. gennemgang af den skriftlige eksamen.

Søndag : terpning af sidste praktiske øvelser (baglænskædning af ukendt øvelse) + fremvisning af dagens resultat af praktisk træning. Uddeling af kursusbeviser (til dem der klarer det) :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv om jeg er hjemmegående pensionist er jeg altid -altid bagud. Jeg har jo de 4 imorgen 11 ugers hvalpe, ingen af dem solgt. Så jeg skal ud at træne at gå på gaden og se biler, hunde , mennesker.Igen- igen.

Og træne noget apportereing til på søndag, hvor Freddy skal til træning. Og træne noget mere med Snoopy, der skal med på mandag.

Og haven venter, og støvsugeren trænger til motion, og de 4 voksne cockerer er desværre altid her i efteråret lidt filtrede pga burrer.

Og så kunne man jo rydde op, hvis der kom lidt spildtid.Eller vaske gulve.

Jeg skal aldrig mere have 10 hunde incl, hvalpe i huset.

Især ikke, når alle også er motionskrævende.

Selv min 11 årige gamle Cockerpige Molly elsker en lang gåtur , helst over 2 timer og bare fremad.Og helst med lidt åer eller søer, så man lige kan snuppe en svømmer ind i mellem snuseriet.

Link til indlæg
Del på andre sites