Amocca Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 det er da en sød historie http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1040847.ece Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 8, 2008 Rapporter Share Besvaret August 8, 2008 Sikke en dejlig solstrålehistorie Det varmer altid om hjertet :hjerte: Men for helvede, at folk kan finde på at behandle killinger sådan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 8, 2008 Rapporter Share Besvaret August 8, 2008 Dejlig historie i en tid hvor vi ikke hører om andet end død og voldsomme skader... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret August 8, 2008 Rapporter Share Besvaret August 8, 2008 Dejlig historie. Dygggtig hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 8, 2008 Rapporter Share Besvaret August 8, 2008 Tak for den historie, dem mangler vi altså nogen af. Men roser man egentlig en hund for at stikke af, selv om det er for at hjælpe killinger? Ved hunden godt at det KUN er en engang s forstilling? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 8, 2008 under alle omstændigheder nytter det jo ikke noget at skælde den ud når den vender tilbage efter at have været stukket af.... sååå.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 8, 2008 Rapporter Share Besvaret August 8, 2008 under alle omstændigheder nytter det jo ikke noget at skælde den ud når den vender tilbage efter at have været stukket af.... sååå.... Nej nej. Hvis Aslan HAR lavet unoder, kommentere jeg dem ikke, så som finder et hul 5 min senere, eller hvis han har et uheld inden for (ikke en unode bare eks) kommentere jeg det heller ikke. Men der er jo forskel på at rose den og ikke kommentere det :blink: Nu var jeg også bare mere nysgerrig på om en hund kunne kende forskel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst misiek Besvaret August 11, 2008 Rapporter Share Besvaret August 11, 2008 Sikke en sej hund!. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret August 11, 2008 Rapporter Share Besvaret August 11, 2008 Rigtig godt gået :5up: Men tænk engang at folk kan finde på sådan noget Stakkels killinger :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts