Gæst Trinus Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Så har Humle været til hvalpetræning for første gang - og han var bare SÅ dygtig :hjerte::hjerte::hjerte: Så mor er stolt!!! Han kunne alle disse øvelser: sit, dæk, plads, indkald + løbe gennem tunnel - selvfølgelig med godbidder og på absolut hvalpebegynder niveau. Faktisk var han den eneste på holdet, der klarede alle øvelserne :hjerte::hjerte::hjerte: I morgen skal jeg prøve at tage en urinprøve på ham, da han stadig sjattisser enormt meget under aktivitet, så vi må se.... Er godt nok mere nervøs end jeg har lyst til at indrømme. Lige lidt billeder af Humle, Luffe og Buddy, der hygger: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Åhr, hvor er det kært, det ser da ud som om at Humle er blevet accepteret derhjemme :hjerte: Ih, hvor er han en dygtig hvalp Hvor er I startet til træning henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Vi går hos Maiken Sten i Nyborg. Hun har tidligere været tilknyttet Højby Dyreklinik som træner og adfærdsbehandler, men er nu startet op selv. Hun er rigtig dygtig og super sød. Ja, jeg tror at basserne har accepteret, at Humle skal være her De leget lidt med ham - men vil meget gerne sove sammen med ham... Og Humle elsker sine små storebrødre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 (rettet) Vi går hos Maiken Sten i Nyborg. Hun har tidligere været tilknyttet Højby Dyreklinik som træner og adfærdsbehandler, men er nu startet op selv. Hun er rigtig dygtig og super sød. Ja, jeg tror at basserne har accepteret, at Humle skal være her De leget lidt med ham - men vil meget gerne sove sammen med ham... Og Humle elsker sine små storebrødre! Hende har jeg også kun hørt godt om, kunne godt tænke mig at gå til agility hos hende, når vi får bil og dermed mulighed for at køre efter det Haha, de synes måske han er sødest, når han sover Redigeret Oktober 9, 2011 af Findus tilføjelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Måske HUmle bliver total geni hund :lun: Mere end han er i forvejen Jeg tror nu heller ikke han giver dem mulighed for andet end at acceptere han bliver :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Ja - min hund - GENIET. (Når nu det mislykkedes med begge unger ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Tillykke med en succesoplevelse, og tak for de søde billeder Jeg har også e-mailet med Maiken Steen, men desvære kan jeg ikke komme til hendes træningsplads med bus, så vi måtte desværre opgive Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Så har Humle været til hvalpetræning for første gang - og han var bare SÅ dygtig :hjerte::hjerte::hjerte: Så mor er stolt!!! Han kunne alle disse øvelser: sit, dæk, plads, indkald + løbe gennem tunnel - selvfølgelig med godbidder og på absolut hvalpebegynder niveau. Faktisk var han den eneste på holdet, der klarede alle øvelserne :hjerte::hjerte::hjerte: I morgen skal jeg prøve at tage en urinprøve på ham, da han stadig sjattisser enormt meget under aktivitet, så vi må se.... Er godt nok mere nervøs end jeg har lyst til at indrømme. Lige lidt billeder af Humle, Luffe og Buddy, der hygger: Nu får jeg da slet ikke lyst til hund nr to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Tillykke med en succesoplevelse, og tak for de søde billeder Jeg har også e-mailet med Maiken Steen, men desvære kan jeg ikke komme til hendes træningsplads med bus, så vi måtte desværre opgive Øv - det er en skam. Hun er simpelthen så sød og kompetent! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Åhr, hvor er det kært, det ser da ud som om at Humle er blevet accepteret derhjemme :hjerte: Ih, hvor er han en dygtig hvalp Hvor er I startet til træning henne? Awww.. han er jo lige til at 'spise'. sikke en dejlig hvalp! held og lykke med vandproven:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Humle, nu som avis hund :blink: Dyrlægen: Hund fik hjælp til hvalpe - Viborg (den har godt nok ikke lige noget med træning at gøre men... ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts