Hop til indhold

Hvalpetræning

Recommended Posts

Så har Humle været til hvalpetræning for første gang - og han var bare SÅ dygtig :hjerte::hjerte::hjerte: Så mor er stolt!!!

Han kunne alle disse øvelser: sit, dæk, plads, indkald + løbe gennem tunnel - selvfølgelig med godbidder og på absolut hvalpebegynder niveau.

Faktisk var han den eneste på holdet, der klarede alle øvelserne :hjerte::hjerte::hjerte:

I morgen skal jeg prøve at tage en urinprøve på ham, da han stadig sjattisser enormt meget under aktivitet, så vi må se.... Er godt nok mere nervøs end jeg har lyst til at indrømme.

Lige lidt billeder af Humle, Luffe og Buddy, der hygger:

DSC00386.jpg

DSC00389.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi går hos Maiken Sten i Nyborg. Hun har tidligere været tilknyttet Højby Dyreklinik som træner og adfærdsbehandler, men er nu startet op selv.

Hun er rigtig dygtig og super sød.

Ja, jeg tror at basserne har accepteret, at Humle skal være her :lun: De leget lidt med ham - men vil meget gerne sove sammen med ham... Og Humle elsker sine små storebrødre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi går hos Maiken Sten i Nyborg. Hun har tidligere været tilknyttet Højby Dyreklinik som træner og adfærdsbehandler, men er nu startet op selv.

Hun er rigtig dygtig og super sød.

Ja, jeg tror at basserne har accepteret, at Humle skal være her :lun: De leget lidt med ham - men vil meget gerne sove sammen med ham... Og Humle elsker sine små storebrødre!

Hende har jeg også kun hørt godt om, kunne godt tænke mig at gå til agility hos hende, når vi får bil og dermed mulighed for at køre efter det :-D

Haha, de synes måske han er sødest, når han sover ;)

Redigeret af Findus
tilføjelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Så har Humle været til hvalpetræning for første gang - og han var bare SÅ dygtig :hjerte::hjerte::hjerte: Så mor er stolt!!!

Han kunne alle disse øvelser: sit, dæk, plads, indkald + løbe gennem tunnel - selvfølgelig med godbidder og på absolut hvalpebegynder niveau.

Faktisk var han den eneste på holdet, der klarede alle øvelserne :hjerte::hjerte::hjerte:

I morgen skal jeg prøve at tage en urinprøve på ham, da han stadig sjattisser enormt meget under aktivitet, så vi må se.... Er godt nok mere nervøs end jeg har lyst til at indrømme.

Lige lidt billeder af Humle, Luffe og Buddy, der hygger:

Nu får jeg da slet ikke lyst til hund nr to :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med en succesoplevelse, og tak for de søde billeder :lun:

Jeg har også e-mailet med Maiken Steen, men desvære kan jeg ikke komme til hendes træningsplads med bus, så vi måtte desværre opgive :(

Øv - det er en skam. Hun er simpelthen så sød og kompetent!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Åhr, hvor er det kært, det ser da ud som om at Humle er blevet accepteret derhjemme :hjerte:

49882d1318158227t-hvalpetraening-dsc00391.jpg

Ih, hvor er han en dygtig hvalp :mrgreen: Hvor er I startet til træning henne?

Awww.. han er jo lige til at 'spise'. sikke en dejlig hvalp!

held og lykke med vandproven:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites