Hop til indhold

Recommended Posts

Min og Puma var ovre og besøge Pumas bror, Magnus.

I forhold til Magnus er Puma en lille lort, men de legede rigtig godt sammen selv om ikke ligner hinanden af udseene specielt meget :-D

Undskyld kvaliteten, det er ikke nemt at fotografere to lynhurtige hund med et lommekamera når det er overskyet!

Mmm, jord og regnvand :mums:

SDC16965.jpg

Leg med mig!

SDC16955.jpg

SDC16944.jpg

Ups :oops:

SDC16948.jpg

Fodersøg

SDC16939.jpg

"Sit"

SDC16918.jpg

"Nej, SIT"

SDC16920.jpg

:roll:

SDC16914.jpg

SDC16906.jpg

Smukke Magnus :lun:

SDC16896.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

De har da lidt de samme ører, har de ikke? (Svært at se, ører all over)

Tjoo... Ikke lige i går da vi var der, der sad Pumas fremad og Magnus' til siderne :mrgreen: Men i følge Magnus' ejer, så sidder de også lidt som vinden blæser, Pumas svinger jo lige fra labrador øre til kip eller rosenøre og sommetider kan de stå når han rigtig lytter efter :rolleyes:

Håbede jo de ville stå men det har jeg lidt opgivet, lige for tiden sidder de en uge fremad og derefter en uge ud til siden, så det er meget spændende :mrgreen:

Seneste nye med hensyn til øre-situationen er et fremad og et til siden. Det håber vi ikke sætter sig fast :lol:

Han har lige tabt sin næstsidste hjørnetand så de må vel sætte sig snart?

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan jo binde dem op ;-) Det skal Voodoos ene, det er knækket.. har prøvet det en gang, han var død ligeglad med det så synes ikk det går ind under mishandling :engel:

Har godt overvejet det, men ved ikke lige hvordan? Hvad man skal bruge osv, alle de steder jeg har fundet da jeg prøvede at søge stod der man skulle kontakte sin opdrætter som ville vise det... Det tror jeg altså ikke Pumaens opdrætter gør :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold fast de er da ligesom dag og nat hva?

Men de er nu begge lækre :lun::lun: Synes Puma er mere "speciel", end Magnus, som ellers også bare er super lækker :lun::lun:

Og synes også ørene minder om hinanden.. De der... Lidt ubestemmelige nogle af slagsen :lol::lol:

Synes Puma ligner en lille tøs i forhold til Magnus :lol:

Men han har også været den største, lige fra de var helt bitte-små :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har godt overvejet det, men ved ikke lige hvordan? Hvad man skal bruge osv, alle de steder jeg har fundet da jeg prøvede at søge stod der man skulle kontakte sin opdrætter som ville vise det... Det tror jeg altså ikke Pumaens opdrætter gør :mrgreen:

Her er en god side, jeg har købt tape på apoteket (Micropore hedder det, sådan noget papir-tape nærmest). Taper det 2-3 dage, tager af og ser hvordan det sidder, taper evt igen hvis det er nødvendigt. Papirsrullen kan man tage ud hvis den ikke er nødvendig.

Står allernederst på siden, jeg har ikke tapet dem sammen da det kun er det yderste som knækker på miniprut: Lodging - Home Page

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er en god side, jeg har købt tape på apoteket (Micropore hedder det, sådan noget papir-tape nærmest). Taper det 2-3 dage, tager af og ser hvordan det sidder, taper evt igen hvis det er nødvendigt. Papirsrullen kan man tage ud hvis den ikke er nødvendig.

Står allernederst på siden, jeg har ikke tapet dem sammen da det kun er det yderste som knækker på miniprut: Lodging - Home Page

Jeg synes nu knæk-øre er super kære :lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er spørgsmålet om de skal tapes op, eller om de bare skal fastholdes ud til siden som de har siddet mest... Det ville jo bare kræve et enkelt stykke tape:hmm:

Det er bare de kip øre eller labradorøre jeg ikke synes klæder ham :oops:

Kan godt lide at ørene sidder væk fra ansigtet, hvad enten det er op eller til siden:rolleyes:

Hvad hvis nu jeg taper dem op, og det så ikke lykkes (han er næsten ovre sit tandskifte), kan de så ikke komme til at hænge fremad?

Har jo ingen racestandart at gå efter og DSG'en kan jo have alle slags øre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad hvis nu jeg taper dem op, og det så ikke lykkes (han er næsten ovre sit tandskifte), kan de så ikke komme til at hænge fremad?

Pas :vedikke: Sammier er bare lige op, så det er rimelig nemt..

Shii, jeg synes de er finest når de står lige op, ligesom Motor :-D Det vil desuden trække ned på udstilling og han skal udstilles så han kan vinde i trækkonkurrencer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pas :vedikke: Sammier er bare lige op, så det er rimelig nemt..

Shii, jeg synes de er finest når de står lige op, ligesom Motor :-D Det vil desuden trække ned på udstilling og han skal udstilles så han kan vinde i trækkonkurrencer :5up:

Jeg tror jeg vil se om jeg kan få dem til at stå op, det lyder dog lidt svært men det må være noget med noget pap og klippe-klistre :mrgreen:

Spændende hvad han siger til det, hvis han bliver trist så dropper jeg det :rolleyes:

Skulle to-tre dage være noK?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg vil se om jeg kan få dem til at stå op, det lyder dog lidt svært men det må være noget med noget pap og klippe-klistre :mrgreen:

Spændende hvad han siger til det, hvis han bliver trist så dropper jeg det :rolleyes:

Skulle to-tre dage være noK?

Pap? Nej kig nu linket, toiletpapir rulles sammen.

Taper det 2-3 dage, tager af og ser hvordan det sidder, taper evt igen hvis det er nødvendigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Pap? Nej kig nu linket, toiletpapir rulles sammen.

Taper det 2-3 dage, tager af og ser hvordan det sidder, taper evt igen hvis det er nødvendigt.

:lol: Ja okay, det ser lidt mere humant ud, end pap:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Utroligt så forskellige i farve de er, men rigtig kære begge to :hjerte:

Mht. ørerne: ØRE STØTTER - spec. blødt gummi - 11. cm. - 2 stk. ;-) Og Lone fra Kenjan kan helt sikkert forklare dig hvad du skal gøre ;-)

Ja, der var ikke to hvalpe i det kuld som var ens, to som havde samme grå farve som en hønsehund den ene lille-bitte chihuahua størrelse og den anden stor, en gårdhunde-plettet, Marcus som er næsten helt orange og så Puma :mrgreen: Der var ingen grund til at give forskelligt farvede halsbånd på :lol:

Tror altså de der gummi ting bliver for store hvis de er til en schæfer :P

lad da de ører blive som de vil blive, det ville da være synd at tape.

Synes for hunden? Eller synd fordi det ser sødt ud at de stritter? For jeg kunne jo godt tape dem bare til siden, så de ikke bliver til labradorøre :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der var ikke to hvalpe i det kuld som var ens, to som havde samme grå farve som en hønsehund den ene lille-bitte chihuahua størrelse og den anden stor, en gårdhunde-plettet, Marcus som er næsten helt orange og så Puma :mrgreen: Der var ingen grund til at give forskelligt farvede halsbånd på :lol:

Tror altså de der gummi ting bliver for store hvis de er til en schæfer :P

Synes for hunden? Eller synd fordi det ser sødt ud at de stritter? For jeg kunne jo godt tape dem bare til siden, så de ikke bliver til labradorøre :hmm:

jeg syntes det er synd både for hunden og for ørene :5up:

Det vil give hunden ubehag at tape og det er ganske og aldeles unødvendigt og der ud over ser ørene jo sjove ud som de er, hvorfor da prøve på at lave det om??

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil give hunden ubehag at tape og det er ganske og aldeles unødvendigt og der ud over ser ørene jo sjove ud som de er, hvorfor da prøve på at lave det om??

Nu har jeg jo tape på min hund pt og han er altså totalt ligeglad. Han har hverken kløet sig eller rystet hovedet, han glemte at der sad noget på et splitsekund, han fik jo en godbid. Så det kommer nok helt an på hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Som sagt ville jeg pille det af hvis han var generet af det. Synes det ser dumt ud med to forskellige øre, derfor :oops: De behøver ikke nødvendigvis stritte, bare de ville være ens :-D

Link til indlæg
Del på andre sites