Hop til indhold

Alto´s "tvangshandlinger"


FOX
 Share

Recommended Posts

ihhhh - for h...... hunde :stupid: Havde fået hundemad hjem idag - posen ligger på køkkengulvet. Stella syntes det dufter godt - Alto er sulten og snuser også til posen, Stella "angriber" Alto (altså ikke sådan rigtigt :blink:) og så lyder der bare et piv fra Stella og et groufff fra Alto - jeg råber højt fra gangen og Stella lusker ind i sofaen.

 

Lidt efter er det aftensmadstid og Stella kommer ikke løbende som hun plejer, så går ind til hende i sofaen og håndfodrer hende og hun spiser det hele. Vi spiser og så kigger vi til sovende Stella igen. Ups - hendes øje er hævet og rødt - stig afsted til dyrlæge og vi tror det værste er sket :???: men vi kan ikke lige få det til at passe med at Alto skulle have bidt hende, for normalt har han så stor respekt for Stella at han løber væk, hvis hun løfter overlæben, han er den største kylling. Nå men afsted til dyrlæge, der kigger på det og så viser det sig at Stelle "bare" har fået et blåt øje - pu ha. Dyrlægen mener, at hun måske har hoppet op i hagen på ham og slået den muskel der ligger i panden - og Alto har sagt vov fordi han er blevet forskrækket. Så lige nu har vi en lille dutte-pige liggende i min seng letter dopet og har fået lidt beroligende :lun: Hun var forresten så dygtig hos dyrlægen - men ville helst være hos miiig :hjerte: Tja, det var så lørdag aften og 1.000 kr. fattigere :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Øv, at sådan et dumt lille uheld skal koste så meget - både på pengepungen, og i form af smerter hos lille Stella. Håber hun ikke får men af det.

 

Pyt med pengene :blink: og jeg tror ikke hun får men af det. Hun har sovet siden vi kom tilbage - og nu har jeg lige været ude og gå med de 2 andre, og der kom hun frem og så søvndrukken ud og så egentligt ud som om hun gerne ville med, men hun var altså lidt usikker på benene endnu, så hun var i haven med Peter, mens jeg luftede de andre - og fik både drukket lidt vand og tisset, og nu sover hun igen. Tror hun skal ekstra forkæles imorgen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: nej - har heller ikke noget andet jeg vil bruge penge på :blink:

 

Forøvrigt har hun sovet til kl. 3 i nat, hvor hun gerne lige ville i haven. I morges syntes jeg at hun skulle have sin morgenmad indenfor og ikke ude på græsset - men hun var ikke enig :klap: så morgenmadssøg - og prut i haven. Nu sover hun igen og øjet ser meget pænere ud i dag, det er knap så hævet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille Stellamus :ae: God bedring til hende.

 

Det kan bare gå så stærkt, selv når de ikke mener at skade. En åben mund og et hovede, der flagrer/hopper og så er noget punkteret. Godt der ikke skete mere :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...