Umulia Skrevet Oktober 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Beklager at skarpheden ligger helt forkert, men det var et hurtigt snapshot Av! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 stakkels vinnie! Finder hun sig bare i det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 stakkels vinnie! Finder hun sig bare i det? Ja, jeg fatter det ikke, man skulle da tro at det gjorde ondt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Ja, jeg fatter det ikke, man skulle da tro at det gjorde ondt Jeg har ammet i 4 mdr så burde være hærdet og det der ville gøre ondt på mig men hvor er han dog kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Katla har en idé med at slikke på dievorterne og så humper hun samtidig :stupid: men vi stopper hende, stille og roligt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Vinnie er bare for god af sig :lun: Men hun er god til at holde hvalp må man sige, bandit hvalp endnda Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 :lol: Ej det er virkelig sjovt! Søøød lille evig-sulten bandit med de der lukkede, salige øjne på første billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Gud hvor er de bare dejlige! Og Vinnie er da bare godheden selv hva Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2011 Årh Hvor er Vinnie bare en god storesøster! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts