Lab-lover Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Vi var for en lille måned siden til fotoshoot hos Olivers, med henblik på deres nye reklamer.. Har lige fået mail med de udvalgte reklamer Cody blev udtaget og er en af de 3 nye hunde, der reklamere for Olivers :banan::banan::banan: Så når I ser reklamen "skal vi nu til at tigge ved skålen?", så er det min lille prins der pryder billedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Vi var for en lille måned siden til fotoshoot hos Olivers, med henblik på deres nye reklamer.. Har lige fået mail med de udvalgte reklamer Cody blev udtaget og er en af de 3 nye hunde, der reklamere for Olivers :banan::banan::banan: Så når I ser reklamen "skal vi nu til at tigge ved skålen?", så er det min lille prins der pryder billedet Wee tillykke:-D Luna er også model. På apporten.dk:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Neeei tillykke :banan::banan::banan: Glæder mig til at se den :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Iiiiihhhh :banan: Stort tillykke!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Wee tillykke:-D Luna er også model. På apporten.dk:-D Direkte link, pleeeaaassseee!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Eej, hvor flot! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Direkte link, pleeeaaassseee!! Hvis det virker, så her: Apporten.dk Weee det virkede:banan: Min dejlige vovse for et par år siden:-D 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Nice!!! :klap: Tillykke med det!! :banan::banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Oktober 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2011 Tillykke, det var da super :klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts