Hop til indhold

Vil du donere brugte ting til gadehunde?

Recommended Posts

Gæst michelle150

Jeg skal hente min kommende plejehund sidst i denne måned eller første uge i November, hvor hun kommer til Danmark. Samtidig tager gadehundeteamet meget gerne foder og andre ting med tilbage til Polen til hundene.

Har du noget du vil donere? Du kan sende det til mig, eller jeg kan arrangere, at nogen kan hente det - Eller du kan selv mødes med os og aflevere.

Det bliver snart vinter, så især foder, tæpper og senge kan bruges!

Skriv gerne på [email protected]

-Michelle

:hjerte::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Vi har i hvert fald en halv sæk tørfoder, hvorhen skal det for at i kan få det med?

Åhh det lyder godt, det ved jeg de MEGET gerne vil have i hvert fald! :)

Jeg har ikke helt fået afvide endnu, hvor vi skal hente hundene, men det bliver et sted her på sjælland. Har hørt fra én, at det muligvis bliver på sydsjælland, men hvor bor du ellers henne?:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh det lyder godt, det ved jeg de MEGET gerne vil have i hvert fald! :)

Jeg har ikke helt fået afvide endnu, hvor vi skal hente hundene, men det bliver et sted her på sjælland. Har hørt fra én, at det muligvis bliver på sydsjælland, men hvor bor du ellers henne?:)

Bor i Kbh men skal muligvis op mod Tisvilde inden for de næste par uger, så kan jeg tage ting med fra Kbh hvis der er flere der har noget - hvis altså det er bare lidt i nærheden af dig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Bor i Kbh men skal muligvis op mod Tisvilde inden for de næste par uger, så kan jeg tage ting med fra Kbh hvis der er flere der har noget - hvis altså det er bare lidt i nærheden af dig?

Jeg bor i nordsjælland, 3390.

Tager du til agilitystævner?

Jeg er i Vallensbæk på lørdag :)

Og ellers har jeg lige læst om én herinde, som skal fra kbh til stævnet på lørdag, måske i kan mødes og hun kan tage det med til mig?:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Vil gerne give noget, men har ikke så mange ting, vi ikke bruger:hmm: Og dog,

kan i bruge et par halsbånd? eller noget i den dur. Så vil jeg begynde, at lede efter dem i gemmerne.

Det er sødt af dig!! :blink::klap:

Helt sikkert kan halsbånd bruges, ligemeget om det kun er ét! :) Der dukker hele tiden herreløse hunde op på internatet, så find endelig frem og hvis det ikke er tungere, så kan du sende det til mig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sødt af dig!! :blink::klap:

Helt sikkert kan halsbånd bruges, ligemeget om det kun er ét! :) Der dukker hele tiden herreløse hunde op på internatet, så find endelig frem og hvis det ikke er tungere, så kan du sende det til mig :)

Dejligt, så vil jeg lede efter det:-D

Bare af nysgerrighed, har i en hjemmeside eller noget, så man kan læse om jer og de hunde i redder?:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor i nordsjælland, 3390.

Tager du til agilitystævner?

Jeg er i Vallensbæk på lørdag :)

Og ellers har jeg lige læst om én herinde, som skal fra kbh til stævnet på lørdag, måske i kan mødes og hun kan tage det med til mig?:)

Ja hvis hun gider, ville det være smart - hvad er brugernavnet? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Michelle skriver mangler hundene og de frivillige på Warshawa-internatet alt og hunden alt. Hundene plejer at komme hertil i en stor transportbil i bure, hertil og den skal så helst fyldes op med doneret foder, medicin , loppemidler, alt der doneres.

Der kan også doneres penge til hundehuse, der er isolerede, for alle hunde bor normalt udendørs og deres fastlandsvinter er meget koldere end vor.Så måske er gamle umoderne dækkener også et hit.

Min venindes gamle rothweiler Rottek har boet der i mindst 3 år, stakkels fyr, så korthåret han er, at skulle overleve den kulde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Jeg har to brugte lammeskindstæpper liggende i en god mellemstørrelse som jeg ellers bare vil smide ud - er det noget I kan bruge ?

Ja, helt sikkert! Vil du skrive en mail til mig, så sender jeg min adresse.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Jeg har også nogle ting jeg kan give væk. Men kan det kun afleveres på sjælland ? Bor på djursland.

Er der mon nogen der bor i nærheden hvor man kan sende det hen ?

Jeg aner ikke, hvor Djursland er, smiler.

Er det for stort til, at du kan sende det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Ja hvis hun gider, ville det være smart - hvad er brugernavnet? :-D

Amocca.. Send gerne en besked til hende med det samme!

Hun er lidt i tvivl om det kan være der.. Og hvor du er i kbh.

Regner med, at du leverer det til hende, hvis du kan. Og så hun

tager det med til mig.:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du så plads til en enkelt sæk foder mere og evt. lidt ekstra småting? :engel:

Altså egentlig skal du spørge lille louie for det er hende det kommer til at gå ud over dsto mere vi forsøger at proppe i bilen :lol: men vi må jo bare prøve at proppe og håbe det går...

Jeg er i kbh fra i efetrmiddag - kører fra horsens lige om lidt. Mit tlf nr er 26350400 - send en sms... Jeg er hos min søster på østerbro - haraldsgade

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Hehe, jeg kommer nok ikke til at sende dem, de fylder meget!

Det mest optimale ville være at jeg kunne aflevere det et sted, gerne omkring Kbh.

Jeg er til agilitystævne i Vallensbæk imorgen? Ellers er min far ofte på nørrebro eller østerbro eller hvor det er. :)

Du kan skrive til mig på 50 46 06 39

Link til indlæg
Del på andre sites