Aslan Skrevet Oktober 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Ja ja, Aslan kan selv nedlægge sin aftensmad nu :drille::drille: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Oktober 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2011 Hvor er han bare dejlig:lun::lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Oktober 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2011 En HEL ko !!! Vildt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret Oktober 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2011 Hvor ser han bare glad og harmonisk ud på det billede - skønne vaps!. :hjerte: (og godt billede!. ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2011 Han er godt nok en charmetrold. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2011 Ham Aslan er bare så døøøøgti'!!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Oktober 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2011 Aaah hva ? Syns du ik' liiiiige du skulle tage at få mundkurv på den der dræberhund dér ??? :shock: :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Oktober 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2011 Jeg brokker mig jævnligt over at man sjælden ser danske køer på græs, men nu har vi forklaringen. De er så små at de ikke er til at se på sådan en kæmpe mark og så snupper Aslan en i ny og næ. Enten er det en meget lille ko han har snuppet denne gang eller også er Aslan simpelthen bare en stor hund ??:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2011 Aslan er blevet et ROV dyr efter han får barf Og han er bare ne lille bitte vaps :lun: (som forøvrigt nær havde spist tv'et her til morgen news viste en luftballon og aslan gik HELT amok, men det hjalp lidt da jeg grinte og han fik duttet til fjernsynet ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts