Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg håber at alle vil tage godt imod opgraderingen i morgen, og i vil være med til at skabe et endnu bedre hunde forum end vi har nu ( er det muligt? :-D )

Baggrunden for opgraderingen er at den nuværende version vi anvender, er EOF (End Of Life) som betyder at der ikke udvikles nye sikkerhedsopdateringer til platformen, og vi står derfor i en situation hvor vi mere eller mindre er presset til det.

Samtidig vil jeg sige at det passer fint overens med den stigende efterspørgsel på en mobilløsning, da den allerede er klar til den nye version, dog stadig under udvikling, men den første version er klar.

Jeg ved at det bliver en stor omvæltning, da der er funktioner der har flyttet plads, og nye funktioner er kommet til, men jeg er sikker på at det ikke tager mange minutter for den garvede HF bruger at komme igang igen :mrgreen:

Blandt andet får vi ny editor, med auto-save funktion, så slut med mistede laaaange indlæg ;-)

Jeg vil sige at det hele generelt får et løft til det bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Mais og hunden
Glæder mig også rigtigt meget, men som nogen sikkert har oplevet så ER jeg en af dem som bare er skeptiske ved forandringer :oops: "Nu er det hele jo lige så godt" :lol:

Du er ikke alene :genert:

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig også rigtigt meget, men som nogen sikkert har oplevet så ER jeg en af dem som bare er skeptiske ved forandringer :oops: "Nu er det hele jo lige så godt" :lol:

Du er ikke alene :genert:

:lol:

Forandring fryder oftest - giv det et par uger før i brokker jer, så finder man nemlig ofte ud af at det egentlig er meget godt:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Er det vigtigt at vi husker at logge af, eller har det ingen indflydelse på opgraderingen? Jeg logger nemlig ellers aldrig af. :genert:

Det gør jeg heller ikke :genert:

Naaaaj, i er jo ligesom mig :mrgreen: Jeg troede ellers kun det var mig, som var sær :engel:

Den der Like knap kan ikke ses på mobilen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forandring fryder oftest - giv det et par uger før i brokker jer, så finder man nemlig ofte ud af at det egentlig er meget godt:mrgreen:

Nu synes jeg ikke der er nogen der har brokket sig endnu, der er jo slet ikke sket en opgradering, så slet intet ar brokke sig over :mrgreen:

Og du har helt ret, oftest ender det jo ud i at man kan lide det uanset hvad, men derfor er og vil jeg nok altid være typen; If it aint broken, dont fix it! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg rapotere lige en fejlmelding, må jeg det her? Nå men når jeg går ind i en tråd, står der øverst en lyseblå linie, med 44 likes i, den er i vejen når jeg f. eks får en billedbesked, og trykker på notifikatoner, så er den i vejen så jeg ikke kan se dem.

Giver det mening?

Ja det giver mening :-)

Vi tager fat i det, hvis det er samme problem efter opgraderingen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes det ser nice ud :5up:

Det er nemere at komme til mine egne albums, privatbeskeder, og endda min profil :5up:

Og nu har forum autosaved, triple nice :5up:

Nu mangler jeg bare at finde der hvor jeg kan læse de sidste 10 karma beskeder jeg har givet :mrgreen:

Admin, jeg har lige haft min første krise :mrgreen: Vil jeg aldrig kunne se den dag jeg rammer 2 mill i karma?

Link til indlæg
Del på andre sites