Administrator Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Jeg håber at alle vil tage godt imod opgraderingen i morgen, og i vil være med til at skabe et endnu bedre hunde forum end vi har nu ( er det muligt? ) Baggrunden for opgraderingen er at den nuværende version vi anvender, er EOF (End Of Life) som betyder at der ikke udvikles nye sikkerhedsopdateringer til platformen, og vi står derfor i en situation hvor vi mere eller mindre er presset til det. Samtidig vil jeg sige at det passer fint overens med den stigende efterspørgsel på en mobilløsning, da den allerede er klar til den nye version, dog stadig under udvikling, men den første version er klar. Jeg ved at det bliver en stor omvæltning, da der er funktioner der har flyttet plads, og nye funktioner er kommet til, men jeg er sikker på at det ikke tager mange minutter for den garvede HF bruger at komme igang igen Blandt andet får vi ny editor, med auto-save funktion, så slut med mistede laaaange indlæg Jeg vil sige at det hele generelt får et løft til det bedre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Oktober 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Glæder mig til vi er på den anden side af opdateringen - er sikker på, vi nok skal blive glade for det :5up: Jeg glæder mig i hvert fald til mobilløsningen :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Oktober 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Jeg glæder mig også til mobilløsningen - dejligt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Uha, glæder mig til på Ondags ved 19 tiden når jeg kommer hjem til min egen computer - så jeg rigtig kan komme igang med at udforske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Glæder mig også rigtigt meget, men som nogen sikkert har oplevet så ER jeg en af dem som bare er skeptiske ved forandringer "Nu er det hele jo lige så godt" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Oktober 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Glæder mig også rigtigt meget, men som nogen sikkert har oplevet så ER jeg en af dem som bare er skeptiske ved forandringer "Nu er det hele jo lige så godt" Du er ikke alene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Er det vigtigt at vi husker at logge af, eller har det ingen indflydelse på opgraderingen? Jeg logger nemlig ellers aldrig af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Oktober 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Glæder mig også rigtigt meget, men som nogen sikkert har oplevet så ER jeg en af dem som bare er skeptiske ved forandringer "Nu er det hele jo lige så godt" Du er ikke alene Forandring fryder oftest - giv det et par uger før i brokker jer, så finder man nemlig ofte ud af at det egentlig er meget godt:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Oktober 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Er det vigtigt at vi husker at logge af, eller har det ingen indflydelse på opgraderingen? Jeg logger nemlig ellers aldrig af. Det gør jeg heller ikke Naaaaj, i er jo ligesom mig Jeg troede ellers kun det var mig, som var sær Den der Like knap kan ikke ses på mobilen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Forandring fryder oftest - giv det et par uger før i brokker jer, så finder man nemlig ofte ud af at det egentlig er meget godt:mrgreen: Nu synes jeg ikke der er nogen der har brokket sig endnu, der er jo slet ikke sket en opgradering, så slet intet ar brokke sig over Og du har helt ret, oftest ender det jo ud i at man kan lide det uanset hvad, men derfor er og vil jeg nok altid være typen; If it aint broken, dont fix it! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Jeg rapotere lige en fejlmelding, må jeg det her? Nå men når jeg går ind i en tråd, står der øverst en lyseblå linie, med 44 likes i, den er i vejen når jeg f. eks får en billedbesked, og trykker på notifikatoner, så er den i vejen så jeg ikke kan se dem. Giver det mening? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Oktober 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Jeg rapotere lige en fejlmelding, må jeg det her? Nå men når jeg går ind i en tråd, står der øverst en lyseblå linie, med 44 likes i, den er i vejen når jeg f. eks får en billedbesked, og trykker på notifikatoner, så er den i vejen så jeg ikke kan se dem. Giver det mening? Ja det giver mening Vi tager fat i det, hvis det er samme problem efter opgraderingen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Oktober 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Og du har helt ret, oftest ender det jo ud i at man kan lide det uanset hvad, men derfor er og vil jeg nok altid være typen; If it aint broken, dont fix it! Den chance tør jeg måske bare ikke tage, da det er slut med sikerhedsopdateringer til nuværende version Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Oktober 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Er det vigtigt at vi husker at logge af, eller har det ingen indflydelse på opgraderingen? Jeg logger nemlig ellers aldrig af. Det har ikke noget at sige, jeg er sikker på at alle bliver logget af automatisk ved opgraderingen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Oktober 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Så prøver vi at starte lige så stille op igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Velkommen tilbage til os. Hvor er mit kontrolpanel? Før øverst i venstre hjørne og det var som regel den vej, jeg kiggede på nye indlæg i rapporterede tråde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Velkommen tilbage til os. Hvor er mit kontrolpanel? Før øverst i venstre hjørne og det var som regel den vej, jeg kiggede på nye indlæg i rapporterede tråde Det hedder nu Indstillinger, og er oppe i højre hjørne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Det hedder nu Indstillinger, og er oppe i højre hjørne. Ah tak. Nu gav du mig også lejlighed til at afprøve karma aka ry :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Ej det er svært det her, som når man netop har oprettet sig på et nyt forum, og skal til at lære at finde rundt. Meget overvældende for et vanemenneske som mig, men jeg finder nok ud af det hen ad vejen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Jeg syntes det ser nice ud :5up: Det er nemere at komme til mine egne albums, privatbeskeder, og endda min profil :5up: Og nu har forum autosaved, triple nice :5up: Nu mangler jeg bare at finde der hvor jeg kan læse de sidste 10 karma beskeder jeg har givet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Jeg syntes det ser nice ud :5up: Det er nemere at komme til mine egne albums, privatbeskeder, og endda min profil :5up: Og nu har forum autosaved, triple nice :5up: Nu mangler jeg bare at finde der hvor jeg kan læse de sidste 10 karma beskeder jeg har givet Admin, jeg har lige haft min første krise Vil jeg aldrig kunne se den dag jeg rammer 2 mill i karma? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Hmm det ligner et andet forum en hel del i lay-outet men dette andet forum havde færre funktioner - færre hyggelige mennesker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 ej total forvirring hvor er karma knappen blevet af? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 ej total forvirring hvor er karma knappen blevet af? Den ille stjerne under din signatur Der er tak også 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 ej admin...kunne du ikke kalde det der REP for KARMA i stedet for det er meget federe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts