Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Spørgsmål: Hvordan med reklamerne og sponsor periode osv?

 

Forsvinder reklamen nede i bunden på et tidspunkt igen? Eller har dette forum ikke sponsor muligheden?

 

Der er/bliver ikke ændret på at sponsor medlemmer ikke ser reklamer, men der er helt sikkert noget der skal justeres :-)

 

Det er fint i skriver her, så følger jeg op på det løbende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Må vi godt få "dagens indlæg" ud som et menupunkt for sig, fremfor et undermenupunkt?

Bruger nemlig den knap meeeeeget :mrgreen:

 

Ellers så synes jeg opgraderingen er fin og jeg sidder og leger med alle de nye ting og prøver at finde de gamle... Puha, hvor er vaner nogle frygtelig nogle, at ændre :genert:

Men jeg er ret sikker på det kommer lynhurtigt, for opbygningen er jo timelig logisk :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, det ser teknisk ud, det her :genert: Skal vist liiiiige have en tilvænnignsfase (vanedyr!) :genert:

 

Anyhow - når jeg trykker "Besvar indlæg", så sætter den mig bare straks ned til "hurtig svar" - det finder jeg ret belastende, da jeg ALDRIG bruger denne funktion - er det ikke muligt, at lave det til at short-cut til "avanceret", ligesom ved det gamle forum? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må vi godt få "dagens indlæg" ud som et menupunkt for sig, fremfor et undermenupunkt?

Bruger nemlig den knap meeeeeget :mrgreen:

 

Ellers så synes jeg opgraderingen er fin og jeg sidder og leger med alle de nye ting og prøver at finde de gamle... Puha, hvor er vaner nogle frygtelig nogle, at ændre :genert:

Men jeg er ret sikker på det kommer lynhurtigt, for opbygningen er jo timelig logisk :5up:

 

Den med dagens indlæg er jeg også med på, jeg har stadig ikke fundet den :lol: (kommer nok, er kun lige kommet på for fem minutter siden)

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, det ser teknisk ud, det her :genert: Skal vist liiiiige have en tilvænnignsfase (vanedyr!) :genert:

 

Anyhow - når jeg trykker "Besvar indlæg", så sætter den mig bare straks ned til "hurtig svar" - det finder jeg ret belastende, da jeg ALDRIG bruger denne funktion - er det ikke muligt, at lave det til at short-cut til "avanceret", ligesom ved det gamle forum? :engel:

 

Så skal du blot dobbeltklikke på besvar, så går du direkte til avanceret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dagens indlæg begrænsede sig til alle tråde, læste som ulæste, der havde været aktive indenfor de sidste 24 timer :-)

 

Den savner jeg også, men jeg kender flere andre fora, der kører med dette system, og jeg er ikke sikker på at det er muligt.

 

UPS, har lige fundet det - det er muligt :oops:

Redigeret af Umulia
Dumhed
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er ikke det samme... Den svarer til det gamle "nye indlæg", hvor du så alle tråde, du ikke havde været inde i.

 

Dagens indlæg begrænsede sig til alle tråde, læste som ulæste, der havde været aktive indenfor de sidste 24 timer :-)

 

Jeg har noteret dette ønske, og ser om ikke det er muligt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har noteret dette ønske, og ser om ikke det er muligt :5up:

 

Her er faktisk en dagens indlæg. Under forum, under kvik links.

 

Det er bare om det kan blive flyttet, så det er nemt tilgengælde - elskede at det lå på hovedsiden i det gamle forum. Dvs. oppe i den lyseblå bjælke her, hvor der står "Portal", "Forum" osv :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu nævnte én, at forum pludselig virker lynhurtigt ift. før - jeg må med beklagelse sige, at det fungerer omvendt her. Den er "lang" tid om at skifte side, når jeg klikker på linksene :confused:

 

(Lang tid, som i, at det er som om den lige skal tænke og kan hakke lidt i det, når jeg er på en side)

 

Meget mærkeligt egentligt :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altid skægt at opgradere, men nogle gange bliver man lidt forvirret.

 

Jeg valgte for sjov et Admin-emne Den første gåtur og fik følgende besked:

 

Hundeforum besked

 

Dina, du har ikke adgang til denne side. Dette kan der være flere årsager til:

 

  1. Din brugerkonto har måske ikke tilstrækkelige rettigheder til at se denne side. Forsøger du at redigere en andens post, adgang til administrative funktioner eller anden privilegeret system?
  2. Hvis du prøver at poste, kan administratoren have deaktiveret din konto, eller det kan være afventer aktivering.
  3. Har du klikket på linket i din aktiveringsmail? (øh, hvafforn en?)

 

Min eneste mulighed var nu at vælge mellem Portal (tilbage til oversigten) eller Log ud. Jeg valgte log ud og fik meddelelsen:

 

Hundeforum besked

 

Alle cookies er fjernet!

 

Jeg klikkede på Send mig tilbage til den side..... og miraklet skete....jeg kunne pludselig se Den første gåtur (dog naturligvis med felterne brugernavn/password = blanke). Det var jo så bare strengt taget IKKE den side, jeg var på før?!

 

Jeg valgte dernæst at logge ind påny og fik følgende glade meddelelse:

 

Hundeforum besked

 

Desværre - ingen hits. Prøv igen med et andet søgeord.

 

 

Jeg klikkede dog hårdnakket igen og vupti kunne jeg se den ønskede side.

 

Jeg prøvede ovennævnte fremgangsmåde igen og denne gang fik jeg - i stedet for Desværre - ingen hits.... meddelelsen om, at jeg ikke havde adgang.

 

Tredie gang jeg anvendte fremgangsmåden blev jeg uden ballade dirigeret til den ønskede side.

 

Jeg prøvede så med et nyt emne (engelsk bulldog) og der blev jeg fluks dirigeret til den ønskede side. Til gengæld blankedes felterne Brugernavn/password.

 

Muligvis skulle der testes en kende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...