Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

Nu nævnte én, at forum pludselig virker lynhurtigt ift. før - jeg må med beklagelse sige, at det fungerer omvendt her. Den er "lang" tid om at skifte side, når jeg klikker på linksene :confused:

 

(Lang tid, som i, at det er som om den lige skal tænke og kan hakke lidt i det, når jeg er på en side)

 

Meget mærkeligt egentligt :vedikke:

 

Samme her... er langsommere end det gamle forum...

- og når jeg trykker på "sidste læste..." i en tråd kommer jeg bare til toppen af sidste side....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Man kan gå ind på sin profil og trykke på "abonnementer", det er vist det der kommer nærmest, så vidt jeg kan se.

 

nope! Jeg abonnere aldrig :genert: elskede at man kunne følge tråde man havde skrevet lidt i og at man hurtigt kunne klikke på sine egne indlæg for at se dem.

 

 

Jeg ved det ikke lige på stående fod, men jeg undersøger det.

 

Tak :5up:

 

I "Indstillinger" ved siden af log ud, hvis det er abonnerende tråde du tænker på?

 

 

Nix ikke dem :mrsgreen:

 

 

ehm...hvad skete der lige med siden :vedikke: hvordan får man de der reklamer i højre side væk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, det ser teknisk ud, det her :genert: Skal vist liiiiige have en tilvænnignsfase (vanedyr!) :genert:

 

Anyhow - når jeg trykker "Besvar indlæg", så sætter den mig bare straks ned til "hurtig svar" - det finder jeg ret belastende, da jeg ALDRIG bruger denne funktion - er det ikke muligt, at lave det til at short-cut til "avanceret", ligesom ved det gamle forum? :engel:

 

Så skal du blot dobbeltklikke på besvar, så går du direkte til avanceret.

 

Speaking of. Kan vi få fjernet d'et? Så der står avanceret og ikke advanceret :oops: word wanker

 

Nu nævnte én, at forum pludselig virker lynhurtigt ift. før - jeg må med beklagelse sige, at det fungerer omvendt her. Den er "lang" tid om at skifte side, når jeg klikker på linksene :confused:

 

(Lang tid, som i, at det er som om den lige skal tænke og kan hakke lidt i det, når jeg er på en side)

 

Meget mærkeligt egentligt :vedikke:

 

Mit er også mærkbart langsommere, men tænkte, at det måske bare var min forbindelse

 

Det er altid skægt at opgradere, men nogle gange bliver man lidt forvirret.

 

Jeg valgte for sjov et Admin-emne Den første gåtur og fik følgende besked:

 

Hundeforum besked

 

Dina, du har ikke adgang til denne side. Dette kan der være flere årsager til:

 

  1. Din brugerkonto har måske ikke tilstrækkelige rettigheder til at se denne side. Forsøger du at redigere en andens post, adgang til administrative funktioner eller anden privilegeret system?
  2. Hvis du prøver at poste, kan administratoren have deaktiveret din konto, eller det kan være afventer aktivering.
  3. Har du klikket på linket i din aktiveringsmail? (øh, hvafforn en?)

 

Min eneste mulighed var nu at vælge mellem Portal (tilbage til oversigten) eller Log ud. Jeg valgte log ud og fik meddelelsen:

 

Hundeforum besked

 

Alle cookies er fjernet!

 

Jeg klikkede på Send mig tilbage til den side..... og miraklet skete....jeg kunne pludselig se Den første gåtur (dog naturligvis med felterne brugernavn/password = blanke). Det var jo så bare strengt taget IKKE den side, jeg var på før?!

 

Det var præcist samme problem, jeg havde på den gamle side! Der var det eneste, der hjalp at skrotte IE og installere Firefox :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu nævnte én, at forum pludselig virker lynhurtigt ift. før - jeg må med beklagelse sige, at det fungerer omvendt her. Den er "lang" tid om at skifte side, når jeg klikker på linksene :confused:

 

(Lang tid, som i, at det er som om den lige skal tænke og kan hakke lidt i det, når jeg er på en side)

 

Meget mærkeligt egentligt :vedikke:

 

Her er det også hurtigere :5up:

(ikke for at tvære salt i såret, men bare til orientering)

Link til indlæg
Del på andre sites

Her ude i højre side, er der noget der hedder "Nye indlæg", hvor man kan læse starten af de nyeste indlæg. Hvem kan læse med der? Siden der også kommer indlæg fra AoI, som vel kun kan læses af medlemmer?

 

Mit HF er virkelig ikke blevet hurtigere - især ikke når jeg skriver svar! Der er ekstremt lang reaktionstid fra jeg taster til det kommer op på skærmen, hvilket er voldsomt irriterende, OG skyld i rigtig mange tastefejl... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et par ting - når man trykker på "seneste indlæg" knappen ved en tråd i oversigten, kommer man til toppen af siden i stedet for bunden.

 

Og forum er blevet for bredt til mit browservindue - er der en mulighed for at instille det, så det bliver som før? (jeg tror det er bjælken ude i højre side med nye indlæg, der er blevet bredere)

Link til indlæg
Del på andre sites

Argh, trives ikke med den nye "besvar"-knap :cry: Får ikke trykket ordentligt nogle gange (åbenbart, for får trykket to gange - måske for hurtigt efter hinanden?), så ryger ned til kvik-besvaren...? Slår lige endnu et slag for, at det bliver lavet om, hvis det kan :engel:

 

Derudover virker knappen "hop til første nye indlæg" ikke så godt... Den gør, at man kommer til den side, hvor det første indlæg, siden man selv var i tråden, er kommet - men den hopper ikke ned til det, hvorfor man ender med at skulle læse op på de gamle indlæg, for at finde det sted, hvortil man var nået?

Link til indlæg
Del på andre sites

Og en (forhåbentligt!!!!) sidste ting :genert: Tror måske, det er det samme, som Umulia nævner... Men der er ligesom ikke plads til alle tegnene ved trådene, dem der indikerer, om der er vedhæftet noget i tråden, fx. Hvorfor at "sidste side"-linket nogle gange ikke kan klikkes på.

 

(eeej, hvor jeg føler mig uhøflig, men synes jo der skal gøres opmærksom på tingene)

Link til indlæg
Del på andre sites

Argh, trives ikke med den nye "besvar"-knap :cry: Får ikke trykket ordentligt nogle gange (åbenbart, for får trykket to gange - måske for hurtigt efter hinanden?), så ryger ned til kvik-besvaren...? Slår lige endnu et slag for, at det bliver lavet om, hvis det kan :engel:

 

Derudover virker knappen "hop til første nye indlæg" ikke så godt... Den gør, at man kommer til den side, hvor det første indlæg, siden man selv var i tråden, er kommet - men den hopper ikke ned til det, hvorfor man ender med at skulle læse op på de gamle indlæg, for at finde det sted, hvortil man var nået?

 

Hop til nye indlæg virker her - jeg skal bare veeeeeente på en reklame. I og med at forum er så langsomt, så virker det som uendeligt lang tid.

 

Den der kvikbesvarting på det enkelte indlæg blev fjernet på den gamle :engel: Kan det ikke det igen?

Link til indlæg
Del på andre sites

..og igen vil jeg lige nævne farven... som det er nu er det lidt anstrengende for øjnene synes jeg - måske det kun gælder for sådan nogel halvblinde tumper som mig :oops:
N

 

Nøh jeg kunne også godt bruge det en tand mørkere :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...