Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hop til nye indlæg virker her - jeg skal bare veeeeeente på en reklame. I og med at forum er så langsomt, så virker det som uendeligt lang tid.

 

Den der kvikbesvarting på det enkelte indlæg blev fjernet på den gamle :engel: Kan det ikke det igen?

 

Ok, jeg havde så slet ikke den tålmodighed, det krævede, for det tog da en krig :???: I hvert fald 5 sekunder, og det har jeg ikke tålmodighed til :oops:

 

Men så forsøgte jeg at åbne to tråde, hvor jeg trykker på "hop til" ved den ene. Kiggede i den anden først og der var jeg vel nogle minutter - og så var den trods alt hoppet dertil... Næste projekt bliver, at tælle sekunderne :mrgreen:

 

Hvad er det, I ikke kan lide ved "hurtig svar"?

Jeg synes det er fint den lige hopper derned uden at skulle navigere til en ny side for at kunne skrive et svar.

 

Jeg har bare aldrig brudt mig om "hurtig svar". Den måde, det er bygget op på - foretrækker den avancerede. Og så er det irriterende, når man altid bruger den avancerede, at det er DEN der er besværligt tilgængelig. Foretrækker nem adgang til alle de forskellige smiley, skriftstørrelse, centrering, vedhæftning, bla bla bla. Og så kan jeg simpelthen ikke kapere, når skrivefeltet er lille! Har oplevet det på andre fora, og det er sådan noget, der får mig til at flygte :oops: Man mister overblikket...

Link til indlæg
Del på andre sites

N

 

Nøh jeg kunne også godt bruge det en tand mørkere :oops:

 

Nej, jeg kan også mærke at jeg bli'r træt i øjnene, allerede efter ret kort tid. Men jeg er selvfølgelig også ret halvblind...

 

godt jeg ikke er den eneste :engel:

... er faktisk allerede parat til en pause fra skærmen... eller ihvertfald trænger jeg til at se på noget andet nu....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, okay, jeg kan godt se, at der er lidt flere smiley'er i avanceret, hvis man trykker "mere". Men det er jo alligevel dem, der ikke bliver brugt så ofte.

ja, det tænker jeg også, så det eneste, der måske er anderledes her i hurtig svar er at det kræver et klik, for at få smilier frem :-) men det er bare en vanesag:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æmmm...synes ikke mine multi qoute kom med her!?! :vedikke:

 

Men altså, jeg savner også tydligere farver/bjælker så jeg ikke konstant skal sidde og lede efter især start og slut på et indlæg for alle underskrifter og andre ting :genert:

 

Og så kan jeg ikke finde den mulighede vi havde før, for at hente billeder fra egen computer?

 

Altså uden at skulle kunne koder og url mv.

 

Som det er nu, synes jeg kun at jeg kan finde 1 eneste mulighed for at hente et billede og det er ved at bruge url kode og DEN har jeg så aldrig kunnet finde ud af at bruge :oops:

 

Kan vi ikke længere hente billeder via "gennemse" og IM (tror jeg det hed når man fx. hentede fra photobucket) ??

 

Ellers er jeg sikker på at jeg nok skal hitte ud af alt det nye, nyt er altid svært når nu man holdt så meget af det gamle :blink:

Forsiden2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bare aldrig brudt mig om "hurtig svar". Den måde, det er bygget op på - foretrækker den avancerede. Og så er det irriterende, når man altid bruger den avancerede, at det er DEN der er besværligt tilgængelig. Foretrækker nem adgang til alle de forskellige smiley, skriftstørrelse, centrering, vedhæftning, bla bla bla. Og så kan jeg simpelthen ikke kapere, når skrivefeltet er lille! Har oplevet det på andre fora, og det er sådan noget, der får mig til at flygte :oops: Man mister overblikket...

 

I hurtig svar kan du trække i skrivefeltet og gøre det lige så stort, du vil :-)

Man kan også lave vedhæftninger og url. Og skriftstørrelse- og type.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger Firefox. Og indtil videre virker det hele, også hop til sidste nye indlæg, som nogle havde problemer med.

 

ja, det tænker jeg også, så det eneste, der måske er anderledes her i hurtig svar er at det kræver et klik, for at få smilier frem :-) men det er bare en vanesag:5up:

 

test - jo, det virker

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt så, nu forsøgte jeg at tælle sekunder ved min computer, ifm. den omdiskuterede "hop til første nye indlæg"-knap... Og jeg talte 30 langsomme sekunder og den hoppede stadig ikke dertil. Prøvede endda to gange (den første gang fik jeg "kun" talt 20 langsomme sekunder).

 

Æv altså, et dur min tålmodighed ikke til... Men forum fungerer jo generelt også bare langsomt her :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det tænker jeg også, så det eneste, der måske er anderledes her i hurtig svar er at det kræver et klik, for at få smilier frem :-) men det er bare en vanesag:5up:

 

I hurtig svar kan du trække i skrivefeltet og gøre det lige så stort, du vil :-)

Man kan også lave vedhæftninger og url. Og skriftstørrelse- og type.

 

Det er ikke hurtig-svar-funktionen, der generer mig, men det at man ryger til den ved besvar :genert: Jeg vil som regel helst læse en tråd op - eller citere et enkelt indlæg.

 

Jo. Hvis du trykker på billede-ikonet (ligner et træ i en ramme), kan du gennemse og vedhæfte fra din computer.

 

[ATTACH=CONFIG]68444[/ATTACH]

Louie :klap: Fantastisk billede

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...