Hop til indhold

Tidligere ejer?

Recommended Posts

Er det muligt at finde tidligere ejer på afdød hund med DKK-tavle?

Jeg er oprettede en bruger for at komme ind på hundeweb, men derfra kan jeg ikke komme videre ind i hundedatabasen uden den kræver et medlemsnummer og pinkode - som jeg ikke har. Er det overhovedet muligt at komme ind og finde tidligere ejer så? Eller er de i det hele taget gemt inde i hundedatabasen?

Link til indlæg
Del på andre sites

prøv at kontakte DKK pr tlf. de vil sikkert kunne svare på det.

Er der tlf. til et inde på DKK's side?

Nej, for det er ikke tidligere ejer, der står på hundeweb på stamtavlen. Det er opdrætter.. F.eks på Luna's (06616/2003), der står ikke mit navn

Men jeg er medlem, så du kan da prøve at give mig dkk-nummeret, hvis det er:-D

Jeg har ikke lige hendes stamtavle nummer i nærheden lige nu, får fat i det senere i dag, så kan jeg lige sende en PB hvis du så gider prøve at kigge på det - bare engang du lige har tid så? :-)

Har sendt en mail til opdrætter, men det gjorde jeg også tilbage i 2010 - og har stadig ikke hørt noget, så nu prøver jeg igen - men tvivler på at jeg får nogen respons, desværre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der tlf. til et inde på DKK's side?

Jeg har ikke lige hendes stamtavle nummer i nærheden lige nu, får fat i det senere i dag, så kan jeg lige sende en PB hvis du så gider prøve at kigge på det - bare engang du lige har tid så? :-)

Har sendt en mail til opdrætter, men det gjorde jeg også tilbage i 2010 - og har stadig ikke hørt noget, så nu prøver jeg igen - men tvivler på at jeg får nogen respons, desværre.

Det har jeg ihvertfald, så du sender bare en pb, når det er:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

du behøves ikke stambogsnummer bare race og stambogsnavn så kan du finde hunden Jeanette

Er det nok? Vi har nemlig heller ikke sikre på om stamtavlen måske er røget ud. :???:

Hvis det er nok information så hed hun Son-Mik's Gyda, Dansk Svensk Gårdhund fra 13. juli 2003. Ellers prøver jeg lige at lede videre efter stamtavlen senere. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det nok? Vi har nemlig heller ikke sikre på om stamtavlen måske er røget ud. :???:

Hvis det er nok information så hed hun Son-Mik's Gyda, Dansk Svensk Gårdhund fra 13. juli 2003. Ellers prøver jeg lige at lede videre efter stamtavlen senere. :-)

Der er ingen DSG'er eller anden hund med det navn:genert:

Sorry, fandt hende nu.. PB på vej

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for hjælpen. :5up:

Jeg fandt i Sittos mappe med stamtavle osv., de gamle ejerskiftepapirer på den tidligere ejer - efter noget søgning hvor jeg fandt ud af at de er fraflyttet adressen, kunne ikke finde noget på deres telefonnummer eller noget, besluttede jeg mig for bare at prøve at ringe på det nummer jeg havde til at stå på ejerskiftepapirerne - trods de jo er 8 år gamle.

Fik dog fat i den rigtige person, men som benægtede nogensinde at have haft en Dansk Svensk Gårdhund :shock: :hmm:

Jeg ringede egentlig fordi jeg længe har tænkt over hvad der mon virkelig ér sket med Sitto, og da jeg skrev et par mails til opdrætteren da hun blev aflivet, om at hun havde fået fred og hvorfor, hørte jeg aldrig fra dem - det synes jeg har virket lidt mistænkeligt/koldt, og derfor begyndte jeg at tænke over om de virkelig havde talt sandt omkring Sittos tidligere ejer - så tænkte at jeg egentlig gerne ville snakke med dem, og høre deres version. Selvom jeg jo også godt ved at hvis de har mishandlet hende, vil de jo aldrig sidde og fortælle mig om det.. men jeg har længe følt et behov for at snakke med dem, og i det mindste gøre hvad jeg kan, for at finde ud af hvad der er sket, med min stakkels hund. :cry: Ikke at det nogensinde bringer hende tilbage, men det giver mig en ro jeg har brug for.

Men at hun trods det at jeg sad med ejerskiftepapirer fra DKK med hendes navn, telefonnummer, adresse osv., benægtede nogensinde at have haft Sitto, eller nogen DSG i det hele taget - bekræfter mig nok desværre kun i at det må have været så slemt, som jeg hele tiden har troet, at de endda vælger at fortie det.. :cry: og så vil jeg nok egentlig heller ikke have flere detaljer anyways! :megaked:

Men tusinde tak for jeres hjælp! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites