Sille12 Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Hej, Hvad betyder konvolutterne;-)?? Forstår den med låsen, men de er i forskellige farver og nogle er åbne(med nye indlæg??) og andre er lukkede(ingen nye indlæg). Nogle klogere hoveder end mig eller har jeg forstået det rigtigt:mrgreen:?? V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 De starter alle som blå, og hvis der så kommer mange indlæg, bliver de røde (hot topic) Der hvor der stikker papir ud af konvolutten, er der kommet nye indlæg, og der hvor den er lukket/intet stikker ud, er der ingen nye indlæg. Og er der en lille grøn pil, betyder det at du har skrevet i tråden. Sådan har jeg forstået det. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Oktober 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Hej, Tak, så er jeg med;-). Det er lige med at lære det hele. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 de grå er tråde du har læst uden at kommenterer og der er intet nyt siden sidst du læste den. Vil jeg tror. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Ahh tak :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts