Aslan Skrevet Oktober 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Aslan er en lille mus, og selv om han bliver barfet, får han altså nogen gange en ostehaps Savle bobble Far, jeg vil gøre ALT for den smule ostehaps du har i hånden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Limo Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Jeg må altså indrømme at jeg er blevet forelsket... i Aslan, med savl og det hele. Hvor ser han bare skøn ud, mums for en lækkermås. Han er jo en sæbebobble hund på det første billede, det må i kunne optræde med... hihi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Jeg må altså indrømme at jeg er blevet forelsket... i Aslan, med savl og det hele. Hvor ser han bare skøn ud, mums for en lækkermås. Han er jo en sæbebobble hund på det første billede, det må i kunne optræde med... hihi. Men veninde som tog Aslan og mig med i sommerhus spurgte hvordan jeg kunne holde det ud, altså savlen, og må indrømme at kærligheden bare overgår alt savl :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Jeg sender næsten Aslan en tanke dagligt da vi tit møder en skøn broholmer (Brage hedder han) nede i Mollerup skov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Chinook er også vild med ostepops, men han kan dog ikke blæse savlebobler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Hehe han er sød:-D Hvorfor skulle han ikke måtte få en ostehaps fordi han er råfodret? Den eneste årsag til at Luna ikke får ost, er at jeg ikke selv kan fordrage ost, og derfor ikke har det i huset:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Dyrplageri:evil: - sidde og vifte med en ostehaps foran den sulten stakkel! Dumme far - hit med den:fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Bare rolig, han fik den skam også da jeg var færdig med kameraet Faktisk bar han selv hele 3 ostehapser i en pose, ind til martin, UDEN At løbe ud i udestuen med dem (det gør han når han ikke syntes han skal aflevere tingene) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts